نوشته شده توسط : یوسفی

ابیانه

در 40 کیلومتری شمال غرب نطنز در دامنه کوه کرکس روستایی تاریخی ابیانه واقع شده است ، روستایی که به دلیل آثار تاریخی بی شمارش جزو استثناعات ایران می باشد. شکوه و جلال معماری بومی و سرشار از زیبایی روستای ابیانه، آن را در شمار نمونه‏ های کم نظیر و از اماکن دیدنی اصفهان و از دیدنی‏های ایران درآورده است. در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری تور کیش اردیبهشت 98 همراه شوید.

ابیانه

ابیانه نقطه ‏ای خوش منظره و خوش آب و هوا و دارای موقعیت طبیعی مساعدی است. در دوره صفویه هنگامی که شاهان صفوی برای ییلاق به نطنز می‏رفتند بسیاری از نزدیکان آنها و درباریان ترجیح می‏دادند در ابیانه اقامت کنند. تور کیش خرداد 98

مردم محلی این روستا در گذشته به این منطقه ویونا می گفتند که وی در زبان آن ها به معنای بید و ویانه به معنای بیدستان است.علت نام گذاری این روستا این بوده که این روستا در سابق بیدستان بوده و در طول زمان، ویونا به اویانه و سپس به ابیانه تغییر یافته است.

ابیانه

تاریخچه ابیانه : قدمت این روستا به حدود 1500 سال پیش باز می گردد و یکی از مکان های تاریخی کشور ایران است که شهرت جهانی پیدا کرده است و بر اساس تحقیقات باستان شناسان، عمارت های کهن روستای ابیانه در دوران حکومت های سلجوقیان، قاجاریان، ساسانیان و صفویان طراحی و ساخته شده اند.

در این روستا خانه ها مربوط به سه دوره سلجوقیه، صفویه و قاجاریه می باشند و بیشتر خانه ها به صورت پلکانی روی هم قرار دارند و به شکل مکعب با درب و پنجره مشبک چوبی ساخته شده اند .ساختمان های کهن روستا در شیب دامنه کوه با پوششی از خاک سرخ رنگ دیده می شوند که هر چه این خاک سرخ، باران بخورد محکم تر می شود.ابیانه روستایی چند طبقه است که تمامی خانه های روستا بر روی دامنه پر شیبی در شمال رودخانه برز رود بنا شده است، به صورتی که پشت بام خانه های پایین دست، حیاط خانه های بالا دست را به وجود آورده اند و هیچ دیواری هم آن ها را محصور نساخته. خانه غلام نادر شاه و خانه نایب حسین کاشانی از خانه های قدیمی ابیانه می باشند.

از جمله آثار تاریخی که در این منطقه واقع شده است :

 آتشکده هارپاک ، قلعه پال همونه، قلعه هرده، قلعه پاله ،زیارتگاه هینزا،زیارتگاه شاهزاده یحیی و شاهزاده عیسی ،مسجد جامع ابیانه


آبشارهای شوشتر (سیکاها)

آبشارهای شوشتر واقع در خوزستان ، یکی از سازه های به جای مانده از دوره ساسانیان جهت بهره‌گیری از نیروی آب به‌ عنوان محرک آسیاب‌ های صنعتی می باشد . در این مجموعه بزرگ، ساختمان آسیاب‌ها، آبشارها، کانال‌ها و تونل‌های عظیم هدایت آب و سیکا که محلی جهت استراحت و تفریح است قابل توجه و جالب هستند. در ادامه با سایت جامع تور کیش فروردین 98 همراه شوید.

آبشارهای شوشتر

این مجموعه شامل آبشارها، ساختمان آسیاب، سیکا و تونل برای هدایت جریان آب می‌باشد. طبق گفته ها رود «گرگر» در زمان شاپور اول ساخته شد که بیشتر برای رونق دادن به کشاورزی منطقه و رساندن آب به جنوب و شرق شوشتر بوده است. محوطه آبشارهای شوشتر در جنوب پل بند گرگر و خيابان شريعتی واقع شده است.

در این مجموعه بزرگ، ساختمان آسیاب‌ها، آبشارها، کانال‌ها و تونل‌های عظیم هدایت آب و سیکا که محلی جهت استراحت و تفریح است قابل توجه و جالب هستند. در قسمت انتهایی ضلع غربی این مجموعه، سیکا قرار دارد که دسترسی به فضای درون آن از طریق چند پله دستکند میسر است.درون این فضا یک حوض 8 ضلعی با کانال‌های کوچک به چشم می‌خورد. آب این حوض از طریق یک جوی که از دیواره سیکا خارج می‌شود تأمین و از طریق دو کانال کوچک به درون رودخانه هدایت می‌شود. این مجموعه جزئی از کانال‌های آبرسانی به آسیاب‌ها بوده که بعدها در دوره قاجار و در زمان حکومت محتشم (از حکام محلی) سدی در این مکان زده شده و در این مکان آب از یک قسمت داخل و وارد یک 8 ضلعی گود شده و سپس از این 8 ضلعی وارد دو کانال و از آنجا وارد رودخانه می‌شود.در مورد معنای «سیکا» نظرات متفاوتی ارائه شده است. لغت نامه دهخدا سیکا را نوعی مرغابی یا نوعی درخت و قومی از هندوان دارای مهب وشنو که شعبه‌ای از آیین بود ائیست معرفی می‌کند.


آبشار مارگون

آبشار مارگون یکی از بزرگترین و باشکوه‌ ترین آبشار ایران است که در استان فارس و در نزدیکی روستای مارگون واقع شده است ، ارتفاع این آبشار حدود 2200 متر می باشد که از نظر زیبایی و بزرگی و حجم آب خروجی با آبشار شوی رقابت می‌کند. روستای مارگون از توابع روستای کمهر (Komehr) از شهرستان سپیدان (اردکان سابق) است.  در ادامه برای اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری تور کیش بهار 98 همراه شوید.

آبشار مارگون

این آبشار در حقیقت سرچشمه رودخانه است و در بالای کوه هیچ رودخانه‌ای نیست، بلکه از بدنه دیواره صخره‌ای کوه، بیش از چند هزار چشمه وجود دارد که آب از آنها به بیرون ریخته می‌شود. از این حیث این آبشار هم بزرگ‌ترین و هم مرتفع‌ ترین آبشار چشمه‌ای در جهان است.همچنین در ادامه مسیر رودخانه انبوه درختان، باغات سیب و ... به چشم می‌خورند. رودخانه حاصل از این چشمه‌ها بسیار پر آب بوده و تا سپیدان امتداد دارد.آب این آبشار در گرم‌ترین فصل سال بسیار خنک و زیر 10 درجه است، اما به علت جوشان بودن این آب، مانند آب چشمه، رفتن در آن یا نوشیدنش هیچ‌گونه عارضه‌ای مانند پا درد یا سرما خوردگی به همرا ندارد. 

آبشار مارگون

شما برای دسترسی به این آبشار زیبا  هم از شیراز و هم از یاسوج می‌توانید به سمت مقصد حرکت کنید. اگر از شیراز راهی شدید به سپیدان بروید و از آنجا 130 کیلومتر که برانید، به مارگون خواهید رسید. اگر هم از یاسوج حرکت کردید، هم می‌توانید به سپیدان بروید و هم به سمت کاکان، از کاکان هم 65 کیلومتر تا منطقه زیبای آبشار فاصله در پیش دارید. یادتان باشد که همه این راه‌ ها نیز آسفالت هستند. راه ماشین رو تا حدود 800 متری آبشار ادامه دارد و بقیه راه را باید پیاده رفت. به خاطر داشته باشید، مسیر دسترسی به آبشار مارگون در فصل زمستان، گاه به دلیل بارش سنگین برف مسدود می‌شود.


غار شاپور

غار شاپور در انتهای تنگ چوگان و در چهار کیلومتری شهر بیشاپور در شهرستان کازرون مهمترین پایتخت ساسانیان در ارتفاع حدود 800 متری از سطح زمین واقع شده است . و دهانهٔ آن حدود 30 متر است. در دهانه آن مجسمه واقع شده است به همین دلیل نما این غار شاپور گذاشته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سایت جامع مراکز خرید کیش همراه شوید.

غار شاپور

غار شاپور، غاری که دهانه آن به حدود 30 متر می رسد و در ورودی آن یکی از عظیم ترین و عجیب ترین مجسمه های ایران قرار گرفته است. مجسمه شاپور از یک ستون چکیده غول پیکر که در این غار وجود داشته تراشیده شده و با وجود گذشت 1700سال هم چنان پابرجا است هر چند با دو دست شکسته.بیشاپور و غار شاپور اما باید بدانید که این تنها مجسمه باقی مانده از دوران باستان است که حدود 7 متر ارتفاع و 3 متر عرض دارد. 

غار شاپور

غار شاپور بر روی دیواره کوهی که دشت تنگ چوگان را به شکل نیم دایره در بر گرفته، بوجود آمده است. دیوارههای ورودی تنگه پوشیده از نقش برجسته هایی تراشیده شده بر روی سنگ هستند که هر یک بخشی از تاریخ دوره ساسانیان را به نمایش گذاشتهاند. در سمت راست ورودی تنگه آثار قلعهای، که گویا محل نگهبانی از شهر بیشابور بوده است، به چشم میخورد. کف دره بستر رود شاپور است که آب آن از طریق کانالهایی متعدد به داخل شهر منتقل میشده است.

 

این غار در موقعیت 12 کیلومتر از شهر کازرون به سوی شیراز در استان فارس، شهر باستانی بیشاپور قرار دارد. در مقابل بیشاپور دره زیبایی است که به آن تنگ چوگان گفته میشود. جاده آسفالته به طول 6 کیلومتر دره را به روستای تنگ چوگان متصل میکند، از این روستا با 1.30 ساعت کوهپیمایی میتوانیم به دهانه غار برسیم.


سرعین

سرعین شهری کوچکی در 30 کیلومتری غرب اردبیل می باشد و به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت یافته است و از مناطق گردشگری استان اردبیل به شمار می آید. اما وجود جاذبه های باستانی از دیگر عوامل جذب توریست این منطقه می باشد. از دیگر عوامل توریست پذیری دارا بودن فرهنگ و هنر غنی آن است ، برای بررسی فرهنگ مردم سرعین باید فرهنگ مردم آذربایجان بالاخص اردبیل را مورد بررسی قرار داد. این مردم خالق یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های ادبیات شفاهی ملل خاورمیانه و ایرانند. جهانگردان شیفتهٔ فولکور آن شده‌اند. ادبیات شفاهی این خطه از سابقه‌ای کهن برخورداراست. شالوده ادبیات آذربایجان بر فولکور بنا نهاده شده‌ است و فولکور خود به معنای حکمت خلق یا آفرینش خلق می‌باشد. در جای دیگر فولکور عبارت است از آداب و رسوم توده مردم، تصنیف‌های عامیانه و توده شناسی و مجموعه ترانه‌ها و هنرهای سادهٔ یک ملت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت جامع گردشگری هتل های کیش همراه شوید.

سرعین

سرعین به زبان ترکی به معنی محل خنک ، در فرهنگ لغات عربی به معنی سرچشمه و در زبان در ادوار گذشته از این منطقه به نام‌های ساری قیه، سرائین یادکرد می‌شده‌ است.

از دیگر جاذبه های اردبیل می توان به تپه باستانی آناهیتا ،دهکده صخره‌ای ویند کلخوران ،آب گرم سبلان سرعین ، پیست اسکی آلوارس ، روستای آتشگاه ، روستای شایق اشاره نمود.



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره Mandarin Oriental Kuala Lumpur بین برج دوقلوی پتروناس و زمین های سرسبز پارک سیتی کوالالامپور واقع شده است و دارای دسترسی آسانی می باشد، این هتل دارای 643 اتاق استاندارد است و همچنین دارای کارمندانی مجرب می باشد که به زبان های آلمانی،انگلیسی،اسپانیایی،فرانسوی،اندونزیایی،ایتالیایی،ژاپنی،مالایی،فیلیپینی آشنایی دارند.

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ 

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور مالزی

رستوران هتل ماندارین اورینتال  : مهمانان تور مالزی بهار 98 می توانند انواع غذاهای محلی و بین المللی در رستوران موزاییک میل نمایند ، Lai Po Heen نیز یک رستوران غذاهای چینی است. 

هتل ماندارین اورینتال کوالالامپور مالزی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا سوریا KLCC : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا Petrosains، مرکز کشف : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر کوالالامپور KLCC: حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا برجهای دوقلوی پتروناس : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا ارکستر فیلارمونیک مالزی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا کوالالامپور غرفه : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا گالری استاریل : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا شام در آسمان مالزی : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان برجیما تایمز : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا TREC KL : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه : 18 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور : 44 کیلومتر

 


هتل سانگی وانگ مالزی

هتل 2 ستاره Sungei Wang واقع در کوالالامپور در سال 1977 در هفت طبقه و 68 اتاق استاندارد فعالیت خود را آغاز نمود ، هتل دسترسی نسبتا راحتی به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد . از این رو کارمندان مشغول در آن افرادی مجرب می باشند که به زبان های انگلیسی ، مالیایی ، هندی ، اوردو آشنایی دارند.

هتل سانگی وانگ مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل سانگی وانگ مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، رستوران ، کافه و بار، خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ 

هتل سانگی وانگ مالزی

رستوران هتل سانگی وانگ  : رستوران هتل به مهمانانتور مالزی فروردین 98 منوی متنوعی ارائه می دهد و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند .

هتل سانگی وانگ مالزی

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا جلال آلور : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه Monorail Bukit Bintang : حدود 1 کیلومتر

فاصله هتل تا Sungei وانگ پلازا : حدود 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کم یات پلازا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا Greenbox KTV کوالالامپور : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا لوت 10 : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرنایت 88 : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان برجیما تایمز : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پارک برجائی زمان میدان کوالالامپور : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پیتزا دومینو : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالعزیز شاه : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور : 43 کیلومتر

فاصله هتل تا گالری استاریل : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کوالالامپور غرفه : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران شام در آسمان مالزی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریا و پارک KLCC : حدود 1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های دوقلو پتروناس : 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنر اسلامی مالزی : 2.3 کیلومتر


هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ مالزی

هتل 4 ستاره Copthorn Orchid Hotel یکی از هتل های مطرح می باشد که در کنار ساحل تانجونگ بونگاه واقع شده است. از ویژگی های خوب این هتل وجود کارمندان مجرب می باشند که به صورت 24 ساعته به مهمانان تور مالزی اردیبهشت 98 خدمت رسانی می کنند. دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید از دیگر مزایای آن به شما می رود. هتل دارای 318 اتاق استاندارد ،اتاق سوپری، اتاق دلوکس،سوییت جونیور تاور،سوییت جونیور تراس،سوییت اکسکیوتیو است ، کارمندان این هتل مجلل به زبان های هندی ، انگلیسی و چینی مسلط می باشند.

هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ 

هتل کاپ ‌تورن ارکید پنانگ مالزی

رستوران هتل کاپ ‌تورن ارکید : رستوران وسترن ،رستوران تراس بِی،رستوران هو جی ، رستوران های فعال در هتل هستند که با ارائه منوی متنوع مناسب هر سلیقه ایی می باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا Gurney Drive : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پلازا : 3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پاراژون : 4 کیلومتر 

فاصله هتل تا باشگاه فوتبال پینانگ : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا بیمارستان جزیره : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا پنانگ هیل : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پینانگ تایمز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران هیللی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا کوه باغ گیاه شناسی پنگ : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالحلیم : 81 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان اول پنانگ : 7.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فورت کورنوالیس : 7.7 کیلومتر

فاصله هتل تا جاده پینانگ : 13 کیلومتر


هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا مالزی

هتل 4 ستاره Golden Sands Resort by Shangri-La واقع در پنانگ مالزی بی‌شک می‌توان یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل‌ها در میان هتل‌های 4 ستاره شهر می باشد که دارای 387 اتاق است کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی ، چینی ، اندونزی ، مالیایی مسلط می باشند . دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید بسیار آسان می باشد.

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا مالزی

امکانات هتل شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ ،

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا مالزی

رستوران های مالزی هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا : رستوران هتل وعده های غذایی را به صورت سلف برای مهمانان تور مالزی خرداد 98 سرو می کند.

هتل گلدن سندز ریزورت شانگری لا مالزی

موپقعیت جغرافیایی هتل شامل : 

فاصله هتل تا پارک ملی پنانگ : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا تنگ ساحل : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پلازا : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پاراژون : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا پنانگ هیل : 8.1 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه فوتبال پینانگ : 8.5 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پینانگ تایمز : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی انانگ : 20 کیلوکتر

فاصله هتل تا فرودگاه سلطان عبدالحلیم : 81 کیلومتر


هتل اور گیرین لارل پنانگ مالزی

هتل 3 ستاره Evergreen Laurel hotel در ناحیه ی معروف Gurney Drive واقع شده است و دارای 368 اتاق استاندارد می باشد . هتل به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری دسترسی آسانی دارد. خدمات رسانی در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و کارمندان مجرب آن به زبان های انگلیسی و مالیایی مسلط می باشند.

هتل اور گیرین لارل پنانگ مالزی

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ، سشوار،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی ، کتری برقی

هتل اور گیرین لارل پنانگ مالزی

امکانات هتل های مالزی شامل : صندوق امانات ،اینترنت ،خدمات 24 ساعته ، اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع ، لاندری ، ترانسفر همراه با هزینه ، خدمات کرایه تاکسی ، خدمات رزرو بلیط ، استخر ،سونا ، اسپا ، رستوران ، کافه و بار، سالن ورزش ، زمین بدمینتون ،خشکشویی ، لاندری ، خدمات ماساژ ،

هتل اور گیرین لارل پنانگ مالزی

رستوران هتل اور گیرین لارل پنانگ : کافه Laurel انواع غذاهای مخصوص چینی و غذاهای بین المللی را سرو می کند. نوشیدنی و موسیقی زنده در لژ لابی و بالکن مجاور استخر قابل دسترسی هستند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا بیمارستان جزیره : 1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا گارنی پلازا : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان پینانگ تایمز : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کامارتر : 2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه فوتبال پینانگ : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان اول پنانگ : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ : 15 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

هتل 5 ستاره Radisson Blu واقع در شهر زیبای باتومی تنها به اندازه 3 دقیقه پیاده روی از ساحل ایوریا باتومی و 5 دقیقه پیاده روی به تفرجگاه ساحلی محبوب دریای سیاه قرار گرفته است و دارای 168 اتاق استاندارد می باشد . کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی و گرجی مسلط می باشند .

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

امکانات اتق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ،اسپا

هتل رادیسون بلو باتومی گرجستان

رستوران هتل رادیسون بلو  : بوفه صبحانه رایگان هرروز صبح برای مهمانان هتل های گرجستان مهیا می باشد . گوشتهای گریل شده و غذاهای دریایی ، انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی  در رستوران مدیا واقع در طبقه 19م سرو شده و میتوانید از انواع نوشیدنیها و یا غذاهای ایتالیایی ، ترکی و بین المللی در بار ابر که بر روی بام هتل قرار گرفته لذت ببرید .

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا چشمه نپتون : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود Medea : حدود 3 کیلومتر

فاصله هتل تا برج الفبای : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اروپایی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستانشناسی باتومی : 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا دلفیناریوم : 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا بندر دریای باتومی : 1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه قطار باتومی : 1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا ماشین کابل Argo : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه باتومی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا  فرودگاه کویتناری : 91 کیلومتر


هتل اسکای تاور گرجستان

هتل 4 ستاره Sky Tower واقع در شهر زیبای باتومی یکی از هتل های لوکس منطقه می باشد که دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مرکز شهر دارد . هتل دارای 101 استاندارد می باشد . کارمندان آن افرادی مجرب می باشند که به زبان های انگلیسی ، ترکی ، روسی ،  گرجی تسلط دارند . 

هتل اسکای تاور گرجستان

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی ، کتری برقی

هتل اسکای تاور گرجستان

هتل اسکای تاور گرجستان

امکانات هتل شامل : لابی ، سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،آسانسور ،پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی،تلفن در لابی  ،وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه

هتل اسکای تاور گرجستان

رستوران هتل اسکای تاور : رستوران و کافه این هتل با ارائه منویی متنوع از غذاهای گرجی و بین المللی به همراه نوشیدنی های متنوع آماده پذیرایی از مهمانان تور گرجستان خرداد 98 می باشد.

هتل اسکای تاور گرجستان

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا پارک آبی باتومی : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا دلفیناریوم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستانشناسی باتومی : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای تولد مقدس مادر بزرگ مقدس : 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اروپایی : 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود Medea : حدود 2.2 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه نپتون : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد باتومی : 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران بزرگ گریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا دریای سیاه / اقیانوس : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی : 3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوتائیسی : 93 کیلومتر

فاصله هتل تا برج الفبای : 2.7 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد پارک : 2.8 کیلومتر


هتل بلو استار باتومی گرجستان

هتل 3 ستاره Blue Star Batumi یکی از بهترین هتل های باتومی می باشد که دارای 20 اتاق استاندارد است ، دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر به آسانی امکان پذیر می باشد ، هتل به صورت 24 ساعته به مهمانان تور گرجستان اردیبهشت 98 خدمات رسانی می کند و کارمندان آن به زبان های آلمای ،روسی ، انگلیسی مسلط می باشند.

هتل بلو استار باتومی گرجستان

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی ، کتری برقی

هتل بلو استار باتومی گرجستان

امکانات هتل شامل : لابی ، سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،آسانسور ،پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی،تلفن در لابی  ،وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه

هتل بلو استار باتومی گرجستان

رستوران هتل بلو استار : رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه برای مهمان سرو می کند و دارای منویی متنوع از غذاهای گرجی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا پارک آبی باتومی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا دلفیناریوم : 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستانشناسی باتومی : 1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای تولد مقدس مادر بزرگ مقدس : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اروپایی : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود Medea : حدود 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه نپتون : 2.6 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد باتومی : 2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا دریای سیاه : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی باتومی : 3.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کوتائیسی : 93 کیلومتر

فاصله هتل تا برج الفبای : 3 کیلومتر


هتل رویال ونیزیا باتومی گرجستان

هتل 3 ستاره royal venezia واقع در شهر باتومی ، یکی از هتل های میان رده گرجستان می باشد که امکانات و سرویس دهی خوبی را به مهمانان تور گرجستان فروردین 98 ارائه می دهد ، هتل دارای 27 اتاق استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های ترکی ، انگلیسی و روسی مسلط می باشند همچنین دسترسی آسان هتل یه نقاط مختلف شهر از جمله مزایای آن به حساب می آید.

هتل رویال ونیزیا باتومی گرجستان

امکانات اتاق های هتل شامل :یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی ، کتری برقی

هتل رویال ونیزیا باتومی گرجستان

امکانات هتل شامل :  لابی ، سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،آسانسور ،پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی،تلفن در لابی  ،وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه

رستوران هتل رویال ونیزیا : رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه برای مهمان سرو می کند و دارای منویی متنوع از غذاهای گرجی می باشد.

هتل رویال ونیزیا باتومی گرجستان

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مسجد باتومی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای تولد مقدس مادر بزرگ مقدس : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اروپایی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود Medea : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه نپتون : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا آلی و نینو بنای یادبود : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا معبد پارک : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج الفبای : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آتومی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه کویتناری : 91 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه قطار باتومی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستانشناسی باتومی : 1 کیلومتر


هتل بست وسترن پلاس باتومی

هتل 4 ستاره Hotel Best Western Plus Batumi در فاصله 50 متری از ساحل واقع شده و به دریای سیاه مشرف می باشد. از جمله مزایای این هتل تازه تاسیس نزدیکی آن به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر می باشد. کارمندان این هتل به زبان های گرجی ، انگلیسی و روسی مسلط می باشند.

هتل بست وسترن پلاس باتومی

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،کمد لباس،مبلمان، تلفن در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،دراور،حمام ، آباژور،لوازم بهداشتی، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،میزتحریر، دمپایی ، کتری برقی

هتل بست وسترن پلاس باتومی

امکانات هتل شامل : لابی ، سیستم اعلام حریق،اینترنت در لابی،آسانسور ،پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات،خدمات خانه داری،تاکسی سرویس،کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی،تلفن در لابی  ،وایفای پرسرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سرویس فرودگاه

هتل بست وسترن پلاس باتومی

رستوران هتل شامل : صبحانه در این هتل به صورت بوفه و با تنوع بسیار زیاد برای مهمانان تور گرجستان بهار 98 سرو می شود و برای وعده های دیگر دارای منویی متنوع می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا پارک آبی باتومی : 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا دلفیناریوم : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه باستانشناسی باتومی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای تولد مقدس مادر بزرگ مقدس : 4.7 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اروپایی : 4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا بنای یادبود Medea : حدود 4.9 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه نپتون : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد باتومی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه باتومی :2.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه Kopitnari : حدود 96 کیلومتر



:: برچسب‌ها: هتل های معروف گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بولگاری دبی

هتل 5 ستاره Bulgari واقع در خلیج جمیرا در 7 دسامبر 2017 فعالیت خود را با 121 اتاق استاندارد آغاز نمود . هتل در بهترین نقطه از شهر قرار گرفته است و دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید دارد . کارمندان این هتل افرادی مجرب می باشند که به زبان های آلمانی،انگلیسی،اسپانیایی،فرانسوی،هندی،کرواثی،ایتالیایی،ژاپنی،کره ای،پرتغالی،رومانیایی،روسی،فیلیپینی،اوکراین و چینی تسلط دارند.

هتل بولگاری دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل بولگاری دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری

هتل بولگاری دبی

رستوران هتل بولگاری : در این هتل 5 رستوران برای خدمت رسانی به مهمانان تور دبی بهار 98 در حال فعالیت می باشد . ایل کافه ( Il Cafe ) از صبح تا نیمه های شب باز است و یک تراس بزرگ با چشم اندازی رو به ساحل دارد.این کافه مکان مناسبی برای گردهم آمدن و لذت بردن از غروب است. رستوران نیکو رومیتو ( Niko Romito Ristorante ) ، رستورانی که کاملا به سبک ایتالیایی ساخته شده است و چشم انداز به سوی دریا و ساحل دارد ، در این رستوران علاوه بر انواع غذاهای ایتالیایی ، غذاهای متنوع بین المللی نیز سرو برای ناهار و شام سرو می شود. 

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا ایستگاه کانال دبی : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا Boxpark : حدود 1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک Roxy سینما جعبه : 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید Mercato : حدود 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید Galleria : حدود 1.9 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خلیفه : 4.1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار دبی : 4.5 کیلومتر

فاصله هتل تا آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب : 4.6 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع : 8.5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 31 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 36 کیلومتر


هتل ورسای دبی

هتل 3 ستاره VERSAILLES واقع در منطقه دیره یکی ار هتل های میان رده دبی می باشد که دارای قیمت مناسب و خدمات رسانی خوبی می باشد، همچنین دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مرکز شهر بسیار آسان می باشد ، کارمندان فعال در این هتل افرادی مجرب و آموزش دیده می باشند که به زبان های انگلیسی ، روسی ، آلمانی و عربی مسلط می باشند. این هتل دارای 85 اتاق استاندارد می باشد.

هتل ورسای دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل ورسای دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری

هتل ورسای دبی

رستوران هتل ورسای : در این هتل یک رستوران هندی با منویی متنوع به همراه کافه و کافه بار با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی های گرم و سرد آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی فروردین 98 می باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل:

فاصله هتل تا Bateaux دبی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Al Rigga : حدود 5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز الغریر : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت Deira : حدود 7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو اتحادیه میدان : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو صلاح ال دین : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کنسولگری ایالات متحده امریکا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 21 کیلومتر


هتل کارلتون پالاس دبی

هتل 5 ستاره Carlton Palace واقع در منطقه دیره یکی از هتل های لوکس دبی می باشد که در سال 1997 فعالیت خود ر ا آغاز نمود و در سال 2004 مورد بازسازی قرار گرفت . هتل دارای 212 اتاق استاندارد می باشد . هتل کارلتون در فاصله بسیار کمی از دبی کریک و برج ساعت قرار دارد . همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند که از جمله مزایای هتل به شمار می آیند. کارمندان مجرب این هتل به زبان های عربی ، انگلیسی ، فرانسه ، فیلیپینی ، هندی مسلط می باشند.

هتل کارلتون پالاس دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل کارلتون پالاس دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری

هتل کارلتون پالاس دبی

رستوران های دبی هتل کارلتون پالاس : هتل کارلتون پالاس دارای چند رستوران می باشد که از این رستوران ها می توان به رستوران لبنانی به همراه موسیقی زنده اشاره کرد . در دیگر رستوران های هتل انواع استیک ، غذاهای مدیترانه ای و یک رستوران نیز به صورت 24 ساعته سرویس می دهند.

هتل کارلتون پالاس دبی

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا Bateaux دبی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Al Rigga : حدود 6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز الغریر : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت Deira : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو اتحادیه میدان : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو صلاح ال دین : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کنسولگری ایالات متحده امریکا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 21 کیلومتر


هتل استیگنبرگر دبی

هتل 5 ستاره Steigenberger از دیگر هتل های لوکس دبی می باشد که تنها 11 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد ،این هتل دارای 367 اتاق استاندارد می باشد و سرویس دهی در آن به مهمانان تور دبی اردیبهشت 98 به صورت 24 ساعته است . کارمندان این هتل مجلل افرادی آموزش دیده می باشند که به زبان های عربی ، آلمانی ،انگلیسی ، اسپانیش ،روسی و ایتالیایی تسلط دارند.

هتل استیگنبرگر دبی

امکانات اتاق های هتل شامل :صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل استیگنبرگر دبی

امکانات هتل شامل : لابی ، میز تور ، خدمات رزرو بلیط ، اتاق سیگار ، لاندری و خشکشویی ، ترانسفر (با هزینه اضافه) ،فاکس ،فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات برگزاری قرار ملاقات،امکانات باربیکیو، تراس،تراس رو به آفتاب، استخر روباز،مرکز تناسب اندام ،سونا ، اتاق بازی ، سالن ورزش ، ترانسفر فرودگاهای ، گشت شهری

هتل استیگنبرگر دبی

رستوران هتل استیگنبرگر : رستوران هتل با منویی متنوع ویژه تمامی سلیقه ها به صورت 24 ساعته بطور بوفه از مهمانان پذیرایی می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مارشای پروین زاده : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان اومار : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک خلیج خیابان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان خلیج : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا چشمه دبی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار دبی و مرکز شهر : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز اسکی امارات : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 29 کیلومتر


هتل الخلیج دبی

هتل 3 ستاره Al Khaleej Palace Hotel در قلب شهر دیره واقع شده است و دارای 105 اتاق استاندارد می باشد، هتل به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مرکز شهر دسترسی آسانی دارد و این از جمله مزایای آن می باشد. از دیگر مزایای هتل وجود کارمندان مجرب و خدمات رسانی 24 ساعته به مهمانان تور دبی خرداد 98 می باشد.

هتل الخلیج دبی

امکانات اتاق های هتل شامل : صبحانه، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق،یخچال، تلفن در اتاق،پاورسوئیچ،تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، مبلمان،حمام ، دراور، لوازم بهداشتی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،رخت آویز،دمپایی ، حمام ، سشوار 

هتل الخلیج دبی

امکانات هتل های دبی شامل : ابی ،ترنسفر فرودگاهی،آسانسور،نظافت روزانه اتاق،کلوپ شبانه،صندوق امانات،خدمات معلولین،خدمات 24 ساعته،اتاق جلسات،اتاق خانوادگی،تهویه مطبوع،بدنسازی،جکوزی،سونا،استخر روباز،خدمات SPA،رستوران،بار

رستوران هتل الخلیج : در هتل الخلیج پالاس دبی رستوران هایی مانند Kisaku ، Escoba و استیک کافه پاریس غذاهای خوب بین المللی و محلی در طول روز ارائه میدهند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا ایستگاه مترو : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید دوقلوها : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شیخ محمد برای درک فرهنگی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد جامع : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه دبی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه پالم دیرا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه دبی : 5.7 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارجه : 22 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی المکتوم : 44 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره Barut Lara واقع در منطقه لارا دارای 401 اتاق استاندارد می باشد،هتل دارای امکانات بسیاری است و فاصله کمی با ساحل زیبای مدیترانه دارد . کارمندان این هتل به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی و آلمانی مسلط می باشند . کارمندان فعال در این هتل افرادی مجرب هستند. دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر نیز آسان می باشد.

هتل باروت لارا آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

هتل باروت لارا آنتالیا

رستوران هتل باروت لارا :رستوران های این هتل غذاهای بین المللی و محلی ترکیه را برای مهمانانتور آنتالیا بهار 98 سرو می کند ، و شما می توانید غذای خود را در فضای باز یا در ساختمان میل کنید. یک شیرینی پزی نیز برای طبخ شیرینی های لذیذ ترکیه ای فراهم شده و 5 کافه برای سرو نوشیدنی های متنوع آماده ی سرویس دهی است.

هتل باروت لارا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا پارک پروانه آنتالیا : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی لارا :4.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پایین داود آبشار : 6.5 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا مناره شکسته : 13.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا مارینا : 14 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا : 8 کیلومتر

 


هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره Rixos Premium Belek واقع در منطقه بلک عضو مجموعه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های آنتالیا می باشد ، که هرساله پذیرای بسیاری از مسافران آنتالیا از سراسر جهان می باشد ، این هتل مجلل دارای ساحل اختصاصی است که در فاصله 6 دقیقه پیاده روی از آن قرار دارد . هتل دارای 740 اتاق استاندارد می باشد و کارمندان آن به زبان های انگلیسی ، روسی ، آلمانی ،فرانسه مسلط می باشند.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

امکانات هتل شامل :لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

رستوران ریکسوس پریمیوم : کافه و رستورانهای متعددی چون رستوران میت اَند لاو Meat & Love،رستوران تورکوئیز Turqouise Restaurant،رستوران لا رُزِتا La Rosetta Restaurant،رستوران رینا Rinna Restaurant،رستوران یامی Yummy Restaurant،رستوران لا مایسون La Maison،کافه ریکسوس لانژ Rixos Lounge،کافه ی لابی Lobby Bar،کافه ی ایرلندی Irish Bar،کافه سی C Bar،کافه مود نایت Mood Night Club در این هتل از مهمانان تور آنتالیا فروردین 98 پذیرایی می کنند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا زمین گلف : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ Tolerance : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گای کایا ایگلز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گری کریا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف ملی : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا : 27 کیلومتر


هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره FAME RESIDENCE LARA واقع در منطقه لارا یکی از هتل های لوکس می باشد، ابن هتل برنده 17 جایزه هتلداری و گواهینامه‌ های ISO 9001:2008, ISO 14001, ISO  10002, ISO 22000  و  OHSAS 18001 شده است. این هتل در سال 2006 فعالیت خود را در با 9 طبقه آغاز نمود . این هتل مجلل دارای کارمندانی مجرب می باشد که به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات رسانی می کنند و به زبان های ترکی ، روسی ، انگلیسی ، آلمانی مسلط می باشند.

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا

رستوران هتل فیم رزیدنس لارا : هتل دارای چندین رستوران و کافه می باشد که در آن انواع غذاهای بین المللی ، خوراک های دریایی و غذاهای ترکی به همراه نوشیدنی های متنوع برای مهمانان تور آنتالیا اردیبهشت 98 سرو می شود.

هتل فیم رزیدنس لارا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا : 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی لارا : 5.8 کیلومتر

فاصله هتل تا داود آبشار : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گای کایا ایگلز : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان : 15 کیلومتر


هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل 4 ستاره Lara Family Club در فاصله 330 متری ساحل اختصاصی خود قرار دارد. هتل دارای 348 اتاق استاندارد است و دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد . سرویس دهی در این هتل به مهمانان تور آنتالیا خرداد 98 به صورت 24 ساعته می باشد و از جمله هتل های خوب منطقه لارا می باشد .

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

امکانات هتل شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

رستوران های آنتالیا هتل لارا فامیلی کلاب : هتل دارای رستوران ، کلاب و کافه می باشد که به صورت بوفه به مهمانان سرویس دهی می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی لارا : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار آنتالیا : 10 کیلومتر 

فاصله هتل تا لورا مرکز خرید : 11 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا : 8 کیلومتر


هتل گریدا سیتی شهر آنتالیا

هتل 4 ستاره Grida City در امتداد پارک فرهنگی بين المللی، مرکز کنگره و نمایشگاهی هرم شيشه ای، مرکز فرهنگی آتا ترک و کلوپ حرفه ای تنيس آنتاليا قرار گرفته است . نزدیکی هتل به جاذبه های گردشگری ، جاذبه های توریستی و مرکز شهر بسیار آسان می باشد ، هتل متشکل از 47 اتاق استاندارد است . کارمندان مشغول در هتل افرادی مجرب می باشند که به زبان های ترکی ، انگلیسی و روسی مسلط هستند.

هتل گریدا سیتی شهر آنتالیا

امکانات اتاق های هتل شامل :  روم سرویس ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، لوازم آشپزخانه ، حمام ، لوازم بهداشتی ، مبلمان ، کمد لباس ، سشوار ، صندوق امانات ، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،تلفن در اتاق، دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر 

هتل گریدا سیتی شهر آنتالیا

امکانات هتل های آنتالیا شامل : لابی ، خدمات تور ، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، کرایه تاکسی ، گشت شهری ، لاندری و خشکشویی ، استخر ، سونا ، سالن بدنسازی ، بار ، رستوران ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، ترانسفر ، سالن زیبایی ، اتاق جلسه ، پارکینگ رایگان ، اینترنت ، فروشگاه ، میز بیلیارد ، دارت ، کلوپ شبانه ، اتاق چمدان ، نگهبان ، خدمات نگهدارای از کودکان ، صرافی ، اتاق سیگار ، سیستم تهویه ، آسانسور ، روزنامه ، اتاق های ضد صدا ، دستگاه فکس و کپی ، حمام ترکی ،اسپا

هتل گریدا سیتی شهر آنتالیا

رستوران هتل گریدا سیتی : هتل دارای کافه ، بار و رستوران مجهز می باشد که نهوه سرو غذا در آن برای مهمانان تور آنتالیابه صورت سلف انجام می گیرد.

هتل گریدا سیتی شهر آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا دریای مدیترانه ای : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها ک 7 کیلومتر

فاصله هتل تا سوپرمارکت ها 8 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان زمرد مشهد

هتل تک ستاره زمرد واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1377 در 6 طبقه با 88 اتاق استاندارد آغاز نمود ، سپس جهت بهبود کیفی در سال 1392 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ، این هتل جزو هتل آپارتمان های میان رده شهر مقدس مشهد می باشد که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از زائران مشهد می باشد . کارمندان مشغول در هتل افرادی مجرب می باشند و نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید از جمله مزایای آن نزد مهمانان تور مشهد می باشد.

هتل آپارتمان زمرد مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل :چای ساز، آباژور،دمپایی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق ، صبحانه،آشپزخانه ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،پاورسوئیچ، تلویزیون،سیستم اطفاء حریق دراتاق، مبلمان، حمام،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، دراور ،لوازم بهداشتی

هتل آپارتمان زمرد مشهد

امکانات هتل شامل : لابی، پرینتر،پذیرش 24 ساعته ، ترانسفر رفت با هزینه،خدمات تهیه بلیط،اینترنت در لابی، آسانسور،زنگ هشدار،نمازخانه،تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی ، سیستم تهویه مطبوع،پله اضطراری،تلفن در لابی، فتوکپی،تلویزیون در لابی، اتاق تلفن (اپراتور)،خدمات خانه داری، ترانسفر برگشت با هزینه، فکس

هتل آپارتمان زمرد مشهد

رستوران هتل آپارتمان زمرد : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی از غذاهای فرنگی و سنتی به صورت بوفه آماده پذیرایی از مهمانان مشهد می باشند.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر  


هتل آپارتمان تیانا مشهد

هتل آپارتمان 2 ستاره تیانا مشهد دارای 40 اتاق استاندارد با امکاناتی شیک و مدرن می باشد ، این هتل با قرارگیری در نزدیکی حرم مطهر و فاصله 7 دقیقه ای با حرم و فاصله کوتاه تا مراکز خرید و تفریحی موقعیت ویژه‌ای دارد. کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند و هتل 24 ساعته به مهمانان تور مشهد بهار 98 خدمات رسانی می کنند.

هتل آپارتمان تیانا مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، بالکن، لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،صبحانه، رخت آویز ، دمپایی، یخچال،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،امکان پخت و پز ، سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان ، تلفن در اتاق، دراور ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق، آباژور ، حمام

هتل آپارتمان تیانا مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،فتوکپی،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق، آسانسور، فکس، اتاق چمدان،صندوق امانات، پرینتر، روزنامه، اتاق تلفن،نمازخانه، زنگ هشدار،خدمات پزشکی،کتابخانه،گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،کپسول آتش نشانی، پله اضطراری،کافی شاپ

رستوران هتل آپارتمان تیانا : هتل دارای رستورانی شیک می باشد که صبحانه را به صورت بوفه برای مسافران سرو میکند و دارای منویی متنوع نیز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا بازار رضا مشهد6 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا  ورودی باب الرضا7 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم امام رضا علیه السلام8 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد9 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ورودی باب الجواد10 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا پایانه مسافربری مشهد11 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا فرودگاه مشهد15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید الماس شرق مشهد24 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا نمایشگاه بین المللی مشهد29 دقیقه با ماشین


هتل آپارتمان فرات مشهد

هتل تک ستاره فراتتور مشهد خرداد 98 در سال 1382 فعالیت خود را در 4 طبقه و 28 واحد اقامتی آغاز نمود . این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام رضا (ع) ببینند . همچنین دسترسی هتل به مرکز خرید و جاذبه های گردشی بسیار مناسب است.

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل :  روم سرویس، بالکن،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، امکان پخت و پز، نوع قفل درب اتاق،صبحانه، تلفن در اتاق،یخچال، تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،پاورسوئیچ، حمام، مبلمان ، لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش ، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،چای ساز، دمپایی

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی، پرینتر، روزنامه، دستگاه واکس کفش،خدمات بیدار باش، آسانسور،زنگ هشدار،صرافی،صندوق امانات،گشت نیم روزی،جکوزی،کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری،نمازخانه، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،پله اضطراری،تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فکس،اتاق چمدان

رستوران هتل آپارتمان فرات : این واحد اقامتی فاقد رستوران می باشد اما تمامی اتاق های آن دارای آشپزخانه مجهز است.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر 


هتل آپارتمان مهر مشهد

هتل آپارتمان 3 ستاره مهر با بیش از ده سال قدمت از هتل‌های احداث شده در نزدی نفررم مطهر حضرت ثامن الحجج می باشد که فعالیت خود را در سال 1380 در 7 طبقه و 53 اتاق آغاز نمود و در سال 1392 برای رفاه حال مهمانان تور مشهد اردیبهشت 98 مورد بازسازی قرار گرفت . دسترسی آسان هتل به مرکز شهر و مراکز خرید از جمله مزایای آن می باشد.

هتل آپارتمان مهر مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، بالکن، لوازم بهداشتی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،اینترنت در اتاق،صبحانه، رخت آویز ، دمپایی، یخچال،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،امکان پخت و پز ، سیستم گرمایش و سرمایش،مبلمان ، تلفن در اتاق، دراور ، تلویزیون ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق، آباژور ، حمام

هتل آپارتمان مهر مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،فتوکپی،تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش،سیستم اعلام حریق، آسانسور، فکس، اتاق چمدان،صندوق امانات، پرینتر، روزنامه، اتاق تلفن،نمازخانه، زنگ هشدار،خدمات پزشکی،کتابخانه،گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته،کپسول آتش نشانی، پله اضطراری،کافی شاپ

رستوران هتل آپارتمان مهر : رستوران هتل واقع در طبقه همکف با قابلیت پذیرایی از 90 نفر صبحانه را برای مهمانان تور مشهد به صورت سلف سرو میکند و دارای منویی متنوع می باشد.

هتل آپارتمان مهر مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 263 متر

فاصله هتل تا بازار رضا : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 8 کیلومتر


هتل آپارتمان پاویون مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره پایون مشهد در سال 1388 فعالیت خود را در 8 طبقه و 25 واحد اقامتی آغاز نمود. و در سال 1396 برای بهبود کیفیت مورد بازسازی کامل قرار گرفت .از جمله مزایای این هتل آپارتمان نزدیکی آن به حرم و دسترسی آسان به مرکز شهر و مراکز خرید می باشد. کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند که در انجام امور به خوبی واقف می باشند.

هتل آپارتمان پاویون مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل :  روم سرویس، تلفن در اتاق،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، امکان پخت و پز ،نوع قفل درب اتاق، صبحانه، تلویزیون ، یخچال،حمام ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،مبلمان، لوازم بهداشتی، دراور، دمپایی ،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش ، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،رخت آویز

هتل آپارتمان پاویون مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی، پرینتر، پذیرش 24 ساعته،اتاق تلفن (اپراتور)، خدمات خانه داری، آسانسور،زنگ هشدار،نمازخانه،گشت نیم روزی،ترانسفر رفت با هزینه،کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع،پله اضطراری، کافی شاپ،فتوکپی،شبکه پخش ، ترانسفر برگشت با هزینه، سیستم اعلام حریق،مینی بار با هزینه، فکس، تلفن در لابی

رستوران هتل آپارتمان پاویون : رستوران هتل در طبقه منفی یک واقع شده است و صبحانه را به صورت سلف برای مهمانانتور مشهد فروردین 98 سرو می کند.

هتل آپارتمان پاویون مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد :12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما :12 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 606 متر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 8 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بیلگاه بیچ باکو

هتل 5 ستاره Bilgah Beach Hotel واقع در مجاور ساحل زیبای کاسپین یکی از هتل های نامی باکو می باشد که دارای 18 طبقه با 190 اتاق استاندارد می باشد . دسترسی آسان این هتل به جاذبه های گردشگری ، مرکز شهر و مراکز خرید از جمله مزایای آن به شمار می رود . از دیگ مزایای آن می توان به وجود کارمندانی که به زبان های عربی ،آذربایجان ،انگلیسی،روسی،ترکی آشنایی دارند اشاره نمود.

هتل بیلگاه بیچ باکو

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، سرویس بیدار باش

هتل بیلگاه بیچ باکو

امکانات هتل شامل : رستوران ،  پارکينگ،  آسانسور،تاکسي سرويس ، خود پرداز،کافي شاپ ،روم سرويس ، صندوق امانات ،سالن کنفرانس ، اعلام حريق، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی،مینی بار ،اتاق خانواده ، سیستم تصفیه هوا، کارکنان چند زبانه ،سالن ملاقات، دربان ،سالن ضیافت، حمام سنتی،  باشگاه بدنسازی،سونا،  ماساژ،کافی نت ، اينترنت در لابی ، اينترنت در اتاق

هتل بیلگاه بیچ باکو

رستوران هتل بیلگاه بیچ : بوفه صبحانه بین ساعت 7 تا 10:30 صبح برای مهمانان تور باکو سرو می شود.هتل دارای 4 رستوران و 3 کافه می باشد که انواع غذاهای اروپایی و آذربایجانی در آن سرو می شود . همچنین شما می توانید در فضای باز با شنیدن صدای دلنواز پیانو غذای خود را میل نماید و یا در کافه واتر پارک Water Park Cafe از صرف یک نوشیدنی تازه لذت ببرید. البته رستوران اوزوک Uzuk Restaurant در کنار استخر برای سرو صبحانه، میان وعده، ناهار و شام تدارک می بیند و منوی کودکان نیز ارائه می دهد.

هتل بیلگاه بیچ باکو

هتل بیلگاه بیچ باکو

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا چای زعفران و خانه کباب : 5 کیلومتر

 


هتل بولوار باکو اتوگراف کالکشن

هتل 4 ستاره تاپ Boulevard Hotel Baku Autograph Collection فعالیت خود را در سال 2015 با 818 اتاق و سوئیت استاندارد آغاز نمود . این هتل در مجاورت ساحل زیبای کاسپین قرار دارد و کارمندان آن به زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و آذری مسلط می باشند. دسترسی آسان هتل به جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید و مرکز شهر از جمله مزایای آن شمار می آید.

هتل بولوار باکو اتوگراف کالکشن

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، سرویس بیدار باش

هتل بولوار باکو اتوگراف کالکشن

امکانات هتل شامل : رستوران ،  پارکينگ،  آسانسور،تاکسي سرويس ، خود پرداز،کافي شاپ ،رم سرويس ، صندوق امانات ،سالن کنفرانس ، اعلام حريق، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی،مینی بار ،اتاق خانواده ، سیستم تصفیه هوا، کارکنان چند زبانه ،سالن ملاقات، دربان ،سالن ضیافت، حمام سنتی،  باشگاه بدنسازی،سونا،  ماساژ،کافی نت ، اينترنت در لابی ، اينترنت در اتاق

هتل بولوار باکو اتوگراف کالکشن

رستوران هتل بولوار باکو اتوگراف : رستوران این هتل برای مهمانان تور باکو خرداد 98 انواع غذاهای محلی و بین المللی را همراه با نوشیدنی های متنوع سرو می کند.

هتل بولوار باکو اتوگراف کالکشن

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Khatai : حدود 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنر مدرن باکو : 1.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرمول 1 جایزه بزرگ باکو : 2.5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف : 2.7 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو جعفر جبارلی : 2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو 28 می : 2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله آذربایجان : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Sakhil : 3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ وحش باکو : 3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف : 17 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان : 3.4 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان چشمه : 4 کیلومتر


هتل سان رایز باکو

هتل 3 ستاره Sunrise Hotel Baku در فاصله 4 کیلومتر از مرکز شهر واقع شده است و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفت، هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد. این هتل دارای 19 اتاق استاندارد می باشد و خدمات رسانی در آن به صورت 24 ساعته می باشد. کارمندان این هتل به زبان های ترکی ، روسی و انگلیسی مسلط می باشند.

هتل سان رایز باکو

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، سرویس بیدار باش

هتل سان رایز باکو

امانات هتل شامل : رستوران ،  پارکينگ،  آسانسور،تاکسي سرويس ، خود پرداز،کافي شاپ ،رم سرويس ، صندوق امانات ،سالن کنفرانس ، اعلام حريق، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی،مینی بار ،اتاق خانواده ، سیستم تصفیه هوا، کارکنان چند زبانه ،سالن ملاقات، دربان ،سالن ضیافت، حمام سنتی،  باشگاه بدنسازی،سونا،  ماساژ،کافی نت ، اينترنت در لابی ، اينترنت در اتاق

رستوران هتل سان رایز : هتل دارای رستوران و بار شیکی می باشد که در آن انواع غذاها به همراه نوشیدنی های سرد و گرم برای مسافران تور باکو اردیبهشت 98 سرو می شود.

هتل سان رایز باکو

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Gandzhlik : حدود 8 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ وحش باکو : 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Azadlyg Prospekti : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو Nariman Narimanov : حدود 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی Darnagyul : حدود 2.4 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک افسران : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه متروی نصمی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 0 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف : 18 کیلومتر


هتل لاکاسا باکو

هتل 5 ستاره la casa یکی از محبوب ترین بوتیک ها در نزدیکی میدان فواره ایی باکو می باشد. این هتل بدلیل نزدیکی به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری مورد توجه بسیاری از مسافران تور باکو فروردین 98 قرار میگیرد . کارمندان این هتل افرادی مجرب می باشند که به زبان های انگلیسی ، روسی ، ترکی و آذربایجانی مسلط می باشند.

هتل لاکاسا باکو

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، سرویس بیدار باش

هتل لاکاسا باکو

امکانات هتل شامل : رستوران ،  پارکينگ،  آسانسور،تاکسي سرويس ، خود پرداز،کافي شاپ ،رم سرويس ، صندوق امانات ،سالن کنفرانس ، اعلام حريق، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی،مینی بار ،اتاق خانواده ، سیستم تصفیه هوا، کارکنان چند زبانه ،سالن ملاقات، دربان ،سالن ضیافت، حمام سنتی،  باشگاه بدنسازی،سونا،  ماساژ،کافی نت ، اينترنت در لابی ، اينترنت در اتاق

رستوران هتل لاکاسا : هتل دارای رستوران و کافه می باشد که دارای انواع غذاهای محلی و بین المللی می باشد که در کنار آن می توانید انواع نوشیدنی های متنوع را سفارش دهید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان چشمه : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه ادبیات آذربایجان غربی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خیمه : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ اسماعیلیه : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا قصر شیرینشاه ها : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا مسجد محمد : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف : 

فاصله هتل تا مسجد تاز پیر : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آتلانتا : 1.6 کیلومتر


هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

هتل 5 ستاره JW Marriott Absheron Baku Hotel این هتل 5 ستاره در قلب شهر و در میدان آزادی قرار گرفته است و به همین سبب دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری و مرکز شهر دارد . خدمات رسانی در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و کارمندان آن به زبان های آذری ، آلمانی ، انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی، اسپانیش و ترکی مسلط می باشند.

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

امکانات اتاق های هتل شامل :  روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، سرویس بیدار باش

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

امکانات هتل شامل : رستوران ،  پارکينگ،  آسانسور،تاکسي سرويس ، خود پرداز،کافي شاپ ،رم سرويس ، صندوق امانات ،سالن کنفرانس ، اعلام حريق، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی،مینی بار ،اتاق خانواده ، سیستم تصفیه هوا، کارکنان چند زبانه ،سالن ملاقات، دربان ،سالن ضیافت، حمام سنتی،  باشگاه بدنسازی،سونا،  ماساژ،کافی نت ، اينترنت در لابی ، اينترنت در اتاق

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون : رستوران Oro Nero نیز مخصوص غذاهای ایتالیایی و گلچینی از شراب ها است. و میهمانان تور باکو بهار 98 می توانند در کافه Zest و بار Razzmatazz انواع نوشیدنی ها و اسنک ها را میل کنند. 

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا موزه هنر مدرن باکو : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله آذربایجان : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو جعفر جبارلی : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو 28 می : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ آذربایجان : 1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ادبیات موزه ادبیات آذربایجان غربی : 1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران ها و بازارها : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران آتلیو ویستا باکو : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا دریای خزر : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه حیدر علی اف : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا برج خیمه : 1.9 کیلومتر



:: برچسب‌ها: هتل های باکو ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش جزیره هندورابی می باشد، که در 25 کیلومتری جزیره ی کیش واقع شده است ، این جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است . البته برطبق آمار سرشماری حدود 190 نفر ماهیگیر و اعراب در این جزیره ساکن هستند و دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع می باشد ،جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. این جزیره بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته. فاصله این جزیره تا کیش 23 کیلومتر است و از بندرعباس تا آن 325 کیلومتر در راه خواهید بود. از بندر لنگه هم میتوان به هندورابی رفت. فاصله این بندر تا هندورابی 133 کیلومتر است. 

جزیره هندورابی کیش

اما شاید بخواهید بدانید نام این جزیره از کجا آمده است، درباره وجه تسمیه هندورابی در اسناد قدیمی اینطور آمده که از آن با عنوان ابرون یاد شده. هلندی‌ها هم در سال 1645 نام این جزیره را هورن گذاشته‌اند. براساس یک افسانه محلی هم هند و رابی اسم یک زوج عاشق بوده که به این جزیره می‌آیند و باهم زندگی می‌کنند.

جزیره هندورابی کیش

برعکس جزیره‌هایی مثل جزیره هنگام یا جزیره قشم، در این جزیره خبری از صخره‌های بلندی که از بالایشان می‌شود در آب شیرجه زد زیاد نیست.ارتفاع بلندترین نقطه 43 متر است و اگر بخواهید شیرجه بزنید، باید به قسمت غربی آن بروید که صخره‌های بلند هم به چشم می‌خورند. 

شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از قایق های چارتر و یا قایق های ماهی گیری استفاده نمایید.


بیگ بال کیش

یکی از تفریحات جالبی که در سال های اخیر به جزیره تور کیش خرداد 98 وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر به اوج هیجان این سرگی دست میابید.

بیگ بال کیش


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون 

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش 

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیش اردیبهشت 98 می توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر


بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره تور کیش فروردین 98 است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است اين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

به علاوه اینها در پردیس 1 چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...در کل پردیس 1 میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد .

تلفن 4456068-4456500


هتل ساها کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره هتل 2 ستاره ساها می باشد که در موقعیت جغرافیایی از جزیره با دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و مراکز خرید قرار گرفته است . هتل ساها دارای کارمندانی مجرب و آشنا به زبان انگلیسی می باشد .

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

امکانات هتل شامل :  لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر ، سونا ، جکوزی

رستوران هتل ساها : شما مهمانان تور کیش بهار 98 می توانید صبحانه را به بصورت سلف میل ، ناهار و شام را از منوی متنوع آن انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران شب های دفاری قشم

معرفی : رستوران شب های دفاری واقع در روستای دفاری در 8 کیلومتری قشم واقع شده است . رستورانی متفاوت با چیدمانی محلی ، فرق این رستوران با دیگر رستوران های سنتی قشم در این است  که رستوران شبهای دفاری هم سنتی می باشد، هم محلی این به آن معنی است که رستوران شبهای دفاری کاملا به شکل محلی آرایش شده و  از ساختمان رستوران تا فضا و منو و حتی ظروف غذا . ساختمان این رستوران کاملا خشتی می باشد که با برگ های نخل تزئین شده است . جالب این است که در این رستوران برای غذا خوردن باید بر روی زمین بنشینید و خبری از تخت و یا میزو صندلی نیست. 

رستوران شب های دفاری قشم

منوی رستوران : پس از ورود به این رستوران از شما با حلوا و قهوه عربی پذیرایی می شود ، در کل در این رستوران دو منوی عربی و ایرانی وجود دارد که غذاهای عربی را سر آشپز آقا و منوی ایرانی را سر آشپز خانم نهیه می کند.و منوی غذاهای محلی  شامل ماهی شکم پر٬ قوزی گوشت، قوزی مرغ ، هواری ماهی سور، بشقاب دریایی، قلیه ماهی و البته انواع کباب های ایرانی می شود.

رستوران شب های دفاری قشم

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری رستوران از ساعت 12 ظهر شروع میشه و یکسره تا 12 شب به مهمانان تور قشم خرداد 98 خدمات رسانی می کند.

رستوران شب های دفاری قشم

موقعیت مکانی : روستای دفاری 8 کیلومتر قشم

رستوران شب های دفاری قشم

پیشنهاد ما : اصلا رستوران شبهای دفاری خودش یک جاذبه گردشگری قشم به حساب میاد. به نظر ما که غذاهای این رستوران عالی می باشند. شما هم اگر به قشم آمدید ،حتما به این روستا بروید و غذاهای رستوران را امتحان کنید.


اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

این اقامتگاه سنتی واقع در جزیره هرمز یکی از اقامتگاه های سنتی منطقه می باشد که بدلیل خدمات خوبشان بین گردشگران قشم محبوبیت یافته است. در کل این مجموعه دارای 5 اتاق کف خواب با ظرفیت پذبرایی از 25 نفر را می باشد که برای حفظ بنای آن حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی می باشد. جالب است بدانید کارمندان این مجموعه به زبان انگلیسی مسلط بوده و راهنمای خوبی برای توریست های خارجی می باشند.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اتاق های اقاماتگاه شامل : روم سرویس ، سیستم گرمایش و سرمایش ، رختخواب ، آینه ، امکان شارژ وسایل برقی

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اقامتگاه شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی صبورا : این مجموعه دارای یک غذا خوری کوچک می باشد که صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور قشم سرو می کند و دارای منویی از غذاهای محلی و دریایی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه :

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بندر عباس : 32.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن بندر عباس : 31.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری بندر عباس : 28.6 کیلومتر

فاصله هتل تا قلعه پرتقالی ها : 50 کیلومتر

فاصله هتل تا جنگل های حرا: 111 کیلومتر

فاصله هتل تا غار کریستالی : 3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا دره رنگین کمانی : 7.9 کیلومتر

فاصله هتل تا غار سکوت :  7 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل مفنق هرمز : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا سنگ پسین : 4.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل لاک پشت ها : 8.5 کیلومتر 

فاصله هتل تا ساحل چند درخت : 5.7 کیلومتر


اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

این اقامتگاه در روستای سلخ واقع شده است و دسترسی آسانی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد ، اتاق های اقامتگاه دارای امکانات اولیه برای گذراندن یک شب را دارا می باشند و فاقد حمام و سرویس اختصاصی می باشد ولی برای رفاه حال مهمانانتور قشم اردیبهشت 98 در حیاط به صورت عمومی تعبیه شده است . 

اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :  امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،اینترنت

امکانات هتل شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بومگردی اندیشمند : این اقامتگاه دارای یک آشپزخانه می باشد که مسافران می توانند با اجازه از مسئولین در آن آشپزی کنند .

موقعیت جغرافیایی هتل : هرمزگان جزیره قشم کاشانه روستای سلخ مجاور دفتر دهیاری


مجتمع اقامتی سام قشم

مجتمع اقامتی سام فعالیت خود را در سال 1396 در 4 طبقه و 8 واحد اقامتی آغاز نمود، مجتمع اقامتی سام در شهرک سام و زال واقع است و گردشگران می توانند با طی کردن فاصله 3 کیلومتر، به مراکز خرید ستاره قشم و زیتون دسترسی داشته باشند. مجتمع دارای امکاناتی مناسب و قیمت خوبی می باشد.

مجتمع اقامتی سام قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :یخچال ، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،مبلمان ، تلویزیون، چای ساز،حمام ،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،آب رایگان، لوازم بهداشت،بالکن، دمپایی ، امکان پخت و پز،نوع قفل درب اتاق،رخت آویز

امکانات هتل شامل : آسانسور،پذیرش 24 ساعته،  خدمات خانه داری،صندوق امانات، فتوکپی، کپسول آتش نشانی،سیستم تهویه مطبوع، پرینتر،پارکینگ ،سیستم اعلام حریق

رستوران مجتمع اقامتی سام : این مجتمع اقامتی فاقد رستوران می باشد ولی هر کدام از اتاق ها دارای آشپزخانه ایی مجهز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :تور قشم فروردین 98، شهرک الهیه، خیابان سرو، کوچه شقایق


اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

اقامتگاه بوم گردی تاخره فعالیت خود را در سال 1394 با 5 باب اتاق آغاز نمود که اتاق های آن در طبقه همکف قرار گرفته است. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه تاخره قشم در روستای سهیلی واقع است و فاصله آن تا مرکز شهر قشم، حدود 61 کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری روستای سهیلی قشم می توان به جنگل های حرا اشاره کرد که مهمانان با طی کردن مسافت 4 کیلومتر از اقامتگاه، می توانند به این جنگل ها دسترسی داشته باشند.

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

امکانات اتاق های هتل شامل : حمام،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی،دمپایی ،سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،نوع قفل درب اتاق 

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

امکانات هتل شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی تاخره : در این اقامتگاه شما گردشگرانتور قشم بهار 98 می توانید انواع غذاهای محلی و بومی منطقه مانند ماهی برشته، ماهی دو پیازه، کلمبا، موفلک، میگو، برنج دیشو و هواری را سفارش و سرو نمایند.

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مرکز قشم : 22 کیلومتر 

فاصله هتل تا فرودگاه قشم : 14.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه اهن بندرعباس : 110 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری بندرعباس : 113 کیلومتر

فاصله هتل تا دره تندیس ها : حدود 11.5 کیلومتر

فاصله هتل تا منطقه حفاظت شده جنگل حرا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا تنگه چاهکوه : 30.3 کیلومتر 

فاصله هتل تا جزیره ناز : 46.8 کیلومتر 

فاصله هتل تا ژئوپارک قشم : 50.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دره ستارگان: 45.8 کیلومتر

فاصله هتل تا غار خربس : 52 کیلومتر

فاصله هتل تا جزیره زیبای هنگام : حدود 50 کیلومتر

فاصله هتل تا غار دیدنی نمکدان : 40.1 کیلومتر 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان فرات مشهد

هتل تک ستاره فرات واقع در خیابان امام رضا فعالیت خود را در سال 1382 آغاز نمود و برای بهبود وضع کیفی خود در سال 1393 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت ،  این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و زائران گرامی که قصد تشرف به حرم مطهر ثامن الحجج (ع) رادارند می‌توانند تنها با کمتر از 8 دقیقه پیاده روی خود را در آستان مبارک امام مهربانی ها ببینند. این مجموعه در 4 طبقه و 28 واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مهمانان تور مشهد بهار 98 می باشند.

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان فرات مشهد

امکانات هتل شامل :  لابی ،فکس،صرافی،کپسول آتش نشانی،خدمات تهیه بلیط، آسانسور، پرینتر،خدمات تور،صندوق امانات، زنگ هشدار،تلفن در لابی،سیستم اعلام حریق،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، پله اضطراری، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری،فتوکپی، اتاق چمدان

رستوران هتل آپارتمان فرات : رستوران هتل واقع در طبقه یک منویی متنوع از غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 12 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما :8 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 4 کیلومتر


هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

هتل صادقیه توس فعالیت خود را در سال 1388 در 7 طبقه و 30 اتاق استاندارد آغاز نمود ، سپس جهت رفاه حال مسافران در سال 1393 مورد بازسازی قرار گرفت . از ویژگی خاص این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر و مراکز خرید می باشد. این  واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان عزیز می‌باشد.

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی، تلفن در لابی

رستوران های مشهد هتل آپارتمان صادقیه توس : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی متنوع آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد فروردین 98می باشد.

هتل آپارتمان صادقیه توس مشهد

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 16 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 3 کیلومتر


هتل آپارتمان افرا مشهد

هتل آپارتمان افرا در سال 1390 فعالیت خود در 4 طبقه و 20 واحد اقامتی آغاز نمود . هتل دارای بهترین موقعیت مکانی و نزدیک به حرم می باشد. دسترسی هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید مشهد نیز با سهولت انجام می پذیرد .کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل آپارتمان افرا مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : شبکه پخش ،روم سرویس،چای ساز، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، آباژور،کمد لباس،میزتحریر،صبحانه،صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اعلام حریق،سیستم اطفاء حریق دراتاق، پاورسوئیچ،یخچال،آب رایگان،مبلمان،تلویزیون در اتاق،مینی بار با هزینه، تلویزیون،دراور

امکانات هتل شامل : فروشگاه،خدمات تور، زنگ هشدار،لاندری (خشکشویی)،دستگاه واکس کفش، شبکه پخش ،مرکز خرید،فتوکپی، کافی شاپ،خدمات برای معلولین،اینترنت در لابی ، ترانسفر رفت با هزینه ، فکس،لابی ، پرینتر،آسانسور،خدمات تهیه بلیط،فضای سبز، پله اضطراری 

رستوران هتل آپارتمان افرا : رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور مشهد اردیبهشت 98 سرو می کند و دارای منوی متنوعی نیز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 9 کیلومتر


هتل آپارتمان مودت مشهد

هتل آپارتمان 2 ستاره مودت در سال 1386 فعالیت خود را در 7 طبقه و 32 واحد اقامتی آغاز نمود این هتل جهت بهبود کیفیت خود در سال 1394 به صورت کامل مورد بازسازی قرار گرفت . نزدیکی هتل به حرم امام رضا (ع) و مراکز خرید ، همچنین مرکز شهر و دیدنی های مشهد از جمله مزایای اقامت در آن می باشد.

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات اتاق های هتل شامل : یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان مودت مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی، تلفن در لابی

هتل آپارتمان مودت مشهد

رستوران هتل آپارتمان مودت : رستوران هتل واقع در طبقه منفی یک با منویی متنوع صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانانتور مشهد خرداد 98 سرو می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق :10کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 4 کیلومتر


هتل آپارتمان مینا مشهد

هتل آپارتمان تک ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا ، فعالیت خود را در سال 1386 در 4 طبقه و 20 واحد اقامتی آغاز نمود . سپس در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت . از جمله مزایای این هتل واقع شدن در میدان 15 خرداد و نزدیکی به ایستگاه اتوبوس‌ های بی آر تی و دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید، فرودگاه، راه آهن و ترمینال مسافربری می‌باشد. 

هتل آپارتمان مینا مشهد

امکانات اتاق های هتل های مشهد شامل :  یخچال، رخت آویز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور،حمام ،آباژور، لوازم بهداشتی،امکان پخت و پز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق، میزتحریر، دمپایی 

هتل آپارتمان مینا مشهد

امکانات هتل شامل : لابی،آشپزخانه، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، آسانسور، پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،خدمات خانه داری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی،شبکه پخش ،تلویزیون در لابی، تلفن در لابی

هتل آپارتمان مینا مشهد

رستوران هتل آپارتمان مینا : رستوران هتل در طبقه منفی یک با ظرفیت پذیرایی از 100 نفر صبحانه را به صورت بوفه برای مسافران تور مشهد سرو می کند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مجتمع زیست خاور : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع الماس شرق : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار بین المللی سپاد : 19 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن : 5 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هنل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 40 صفحه بعد