نوشته شده توسط : یوسفی

جزیره هندورابی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش جزیره هندورابی می باشد، که در 25 کیلومتری جزیره ی کیش واقع شده است ، این جزیره تقریبا خالی از سکنه می باشد که دارای ساحلی زیبا، شنی و تخته سنگهای محلی است . البته برطبق آمار سرشماری حدود 190 نفر ماهیگیر و اعراب در این جزیره ساکن هستند و دارای مساحتی حدود 23 کیلومترمربع می باشد ،جزیره هندورابی دارای بلندترین نقطه به ارتفاع بیست و نه متر و بزرگترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. در جزیره هندورابی روستایی وجود دارد  به نام "هندرابی" که در نزدیکی همین روستا قریه‌ های دیگری بنام دورات و صرات وجود دارد. این جزیره از قرن 15 میلادی در اختیار پرتغالی ها بوده و به عنوان پایگاه نظامی و تجاری مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه آثار باقی مانده از این پایگاه نظامی پرتغالی ها وجود دارد. این جزیره بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته. فاصله این جزیره تا کیش 23 کیلومتر است و از بندرعباس تا آن 325 کیلومتر در راه خواهید بود. از بندر لنگه هم میتوان به هندورابی رفت. فاصله این بندر تا هندورابی 133 کیلومتر است. 

جزیره هندورابی کیش

اما شاید بخواهید بدانید نام این جزیره از کجا آمده است، درباره وجه تسمیه هندورابی در اسناد قدیمی اینطور آمده که از آن با عنوان ابرون یاد شده. هلندی‌ها هم در سال 1645 نام این جزیره را هورن گذاشته‌اند. براساس یک افسانه محلی هم هند و رابی اسم یک زوج عاشق بوده که به این جزیره می‌آیند و باهم زندگی می‌کنند.

جزیره هندورابی کیش

برعکس جزیره‌هایی مثل جزیره هنگام یا جزیره قشم، در این جزیره خبری از صخره‌های بلندی که از بالایشان می‌شود در آب شیرجه زد زیاد نیست.ارتفاع بلندترین نقطه 43 متر است و اگر بخواهید شیرجه بزنید، باید به قسمت غربی آن بروید که صخره‌های بلند هم به چشم می‌خورند. 

شما برای دسترسی به این جزیره می توانید از قایق های چارتر و یا قایق های ماهی گیری استفاده نمایید.


بیگ بال کیش

یکی از تفریحات جالبی که در سال های اخیر به جزیره تور کیش خرداد 98 وارد شده است، بیگ بال می باشد. بیگ بال همان طور که از اسمش پیداست، یک توپ بسیار بزرگ از جنس پلاستیک می باشد که شما می توانید به داخل این توپ حباب شکل وارد شوید و زمانی که در آن قرار دارید، می توانید بر روی آب معلق باشید و به هر طرف که خواستید آن را به حرکت درآورده و به تفریح روی آب بپردازید. سایتی که در آن امکان استفاده از بیگ بال وجود دارد، اسکله تفریحی می باشد که از صبح آماده خدمت رسانی هستند، البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هنگامی که در بیگ بال هستید، همسفران و دوستانتان می توانند از بیرون توپ شما را  به حرکت درآورند. هنگامی که به طور گروهی درون این بیگ بال کیش روی سطح آب شناور هستید و می چرخید و حرکت می کنید و به دوستانتان برخورد می کنید، لذت این تفریح چندین برابر می شود و هیجان واقعی این ورزش را حس می کنید و با تکان خوردن ناگهانی و پرتاب شدن از طرفی به طرف دیگر به اوج هیجان این سرگی دست میابید.

بیگ بال کیش


هتل مریم کیش

هتل 4 ستاره مریم کیش واقع در میدان امیر کبیر در سال 1383 در زمینی به مساحت 7 هزار متر در 5 طبقه و 55 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود. . از مزایای این مجموعه می‌توان به فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و هایپر مارکت ها اشاره کرد. هتل سورینت مریم اولین هتل در ایران است که از تکنولوژی کنترل هوشمند BMS  استفاده می کند . کارمندان هتل افرادی مجرب می باشند.

هتل مریم کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس، چای ساز، حمام ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ،IPTV،بالکن، لوازم بهداشتی،صبحانه،رخت آویز ، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع در اتاق، تلویزیون در اتاق، آباژور ،تلفن در اتاق، میز تحریر ،تلویزیون 

هتل مریم کیش

امکانات هتل شامل :  لابی ، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته ، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، آسانسور، اتاق چمدان، صندوق امانات، روزنامه ،دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،سیستم تهویه مطبوع، نمازخانه، فضای سبز،آژانس مسافرتی،آرایشگاه ،کپسول آتش نشانی،کپسول آتش نشانی،خدمات بیدار باش،مینی بار با هزینه، زنگ هشدار، شبکه پخش 

رستوران هتل مریم : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 100 مهمان در طبقه اول هتل واقع شده است، شما مسافران تور کیش اردیبهشت 98 می توانید صبحانه را به صورت بوفه و ناهار و شام را با استفاده از منوی متتوع ارائه شده در آن میل نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 13 کیلومتر 

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 13 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر 

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 2 کیلومتر 

فاصله هتل تا پارك درخت سبز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 716 متر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا کیبل اسکی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا توتی فروتی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا حافظیه : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا گذر هنرمندان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 5 کیلومتر


بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره تور کیش فروردین 98 است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است اين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند .

به علاوه اینها در پردیس 1 چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...در کل پردیس 1 میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .

_پردیس_کیش1.jpg

به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد .

تلفن 4456068-4456500


هتل ساها کیش

یکی از هتل های تازه تاسیس جزیره هتل 2 ستاره ساها می باشد که در موقعیت جغرافیایی از جزیره با دسترسی آسانی به نقاط گردشگری و مراکز خرید قرار گرفته است . هتل ساها دارای کارمندانی مجرب و آشنا به زبان انگلیسی می باشد .

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

امکانات هتل شامل :  لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر ، سونا ، جکوزی

رستوران هتل ساها : شما مهمانان تور کیش بهار 98 می توانید صبحانه را به بصورت سلف میل ، ناهار و شام را از منوی متنوع آن انتخاب نمایید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل فرشتگان کیش

هتل تک ستاره فرشتگان در منطقه نظامی واقع شده است و از بافت شهری جزیره دور می باشد ولی اقامت در آن برای عموم آزاد می باشد. قیمت هتل مناسب است و شما برای دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری می توانید از تاکسی های آماده خدمت رسانی درب هتل استفاده نمایید. 

هتل فرشتگان کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، یخچال، لوازم بهداشتی، دراور، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،  بالکن، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ، رخت آویز

امکانات هتل شامل : لابی ، پارکینگ، سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،  صندوق امانات،  آشپزخانه،  تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته ،  کرایه اتومبیل، تلویزیون در لابی،اتاق چمدان، صرافی،کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی،  فضای سبز,سالن بیلیارد، اتاق بازی

هتل فرشتگان کیش

رستوران هتل فرشتگان : رستوران و کافی شاپ هتل در طبقه همکف آن واقع شده است که صبحانه را بصورت بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام دارای منوی متنوعی است.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 10 دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا پلاژ بانوان :  7 دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 17 دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا پارک دلفین ها : 8 دقیقه با خودرو

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 14 دقیقه پیاده

فاصله هتل تا بازار پردیس یک و دو : 5 دقیقه با پیاده

فاصله هتل تا پارک هنگام : 5 دقیقه پیاده

فاصله هتل تا بازار زیتون : 7 دقیقه پیاده

فاصله هتل تا پلاژ آقایان : 7 دقیقه پیاده

تور کیش زمستان 97
تور کیش دی 97
تور کیش بهمن 97
تور کیش اسفند 97



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فرشتگان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

هتل آپارتمان 4 ستاره قصر آرمانی در بلوار مروارید واقع شده است، هتل دارای 18 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت می باشد. امکانات هتل بالا و قیمت اقامت در آن بسیار مناسب است ، این هتل بدلیل نزدیکی به مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری و پارک شهر مورد استقبال بسیاری از گردشگران تور کیش قرار می گیرد.

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس،کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، تلفن در اتاق،یخچال، تلویزیون،سیستم تهویه مطبوع در اتاق،تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،حمام ، مبلمان،لوازم بهداشتی،صندوق امانات داخل اتاق،  اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،دراور ، دمپایی ، امکان تهیه چای و قهوه ، خدمات آشپزخانه

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

امکانات هتل شامل : لابی ،فکس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، آسانسور،  پرینتر، روزنامه،  صندوق امانات، زنگ هشدار ،کافی نت ، اتاق تلفن (اپراتور)، نمازخانه،گشت نیم روزی ، فضای سبز ،پله اضطراری، کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،  کپسول آتش نشانی،فتوکپی،تاکسی سرویس

رستوران هتل آپارتمان قصر آرمانی : هتل فاقد رستوران می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 16 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 10 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر

تور لحظه آخری کیش
نرخ ویژه تور کیش
رزرو آنلاین بلیط
تور کیش نوروز 98
تور کیش نوروز 98



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ستاره کیش

هتل 2 ستاره ستاره در سال 1385 فعالیت خود را در 2 طبقه با 42 اتاق استاندارد آغاز نمود که بدلیل نزدیکی به ساحل خلیج فارس و مراکز خریدی چون پردیس 1 و 2 مورد استقبال بسیاری از مهمانان تور کیش قرار میگیرد . قیمت هتل کاملا مناسب و امکانات آن خوب می باشد. کارمندان فعال در هتل افرادی مجرب می باشند که به زبان انگلیسی و عربی مسلط می باشند.

هتل ستاره کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،بالکن، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش،صبحانه،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،یخچال، تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق،مبلمان،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،دراور،حمام ،اینترنت در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،آباژور،لوازم بهداشتی،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل ستاره کیش

امکانات هتل شامل :  لابی،کافی شاپ،خدمات تور،کپسول آتش نشانی،خدمات خانه داری، تلفن در لابی،اینترنت در لابی، آژانس مسافرتی،تاکسی سرویس،شبکه پخش ،پارکینگ، فتوکپی، اتاق چمدان،پذیرش 24 ساعته، سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،مینی بار با هزینه، لاندری، فکس،روزنامه، پرینتر،صرافی، دستگاه واکس کفش،کرایه اتومبیل،چایخانه سنتی، فضای سبز، تلویزیون در لابی

هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش : رستوران هتل واقع در طبقه همکف با قابلیت پذیرایی از 100 نفر صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند و برای ناهار و شام دارای منویی متنوع می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژ بانوان : 3 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان :560 متر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 60 کیلومتر

تور لحظه آخری کیش
نرخ ویژه تور کیش
رزرو آنلاین بلیط
تور کیش نوروز 98
تور کیش نوروز 98



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس 2 یکی از مدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

بازار پردیس کیش 2

در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس 2 یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال 1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در 3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداری و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .
پردیس 2 در مجاورت بازارهای پردیس 1 و بازارچه فجر قرار دارد. تلفن :2-4456221 

تور کیش زمستان 97
تور کیش دی 97
تور کیش بهمن 97
تور کیش اسفند 97



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پردیس کیش 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران پوریا کیش

معرفی رستوران : رستوران پوریا یکی از رستوران های سنتی جزیره زیبا ی کیش می باشد که در طول سال پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور کیش می باشد . ظرفیت آن حدود 200 نفر می باشد و برای سرو غذا در آن نیاز به رزرو نمی باشد . بدلیل استفاده از مواد اولیه تازه و وجود سرآشپزان ماهر کیفیت غذاها بالا می باشد و البته قیمت ها نیز در حد متوسط است. دکوراسیون و طراحی داخلی رستوران کاملا سنتی می باشد دسترسی به مراکز خرید و مرکز شهر آسان می باشد.

رستوران پوریا کیش

منو رستوران : رستوران دارای منویی متنوع می باشد که شامل انواع کباب ها ، غذاهای دریایی ، غذاهای سنتی ، سالاد بار است کارمندان رستوران همواره تلاش میکنند تا به بهترین شکل به مشتریان خدمت رسانی نمایند.

رستوران پوریا کیش

پیشنهاد ما به مسافران تور کیش : اگر در مدت اقامتتان در جزیره به دنبال سرو غذاهایی با کیفیت می باشید رستوران پوریا را نیز در نظر داشته باشید دیزی رستوران یکی محبوب ترین غذاهای آن می باشد

ساعت کاری رستوران : 12 ظهر تا 12 شب برای ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

 تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از اصفهان

قیمت تور کیش

نرخ تور کیش

آفر تور کیش

تور کیش از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پوریا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل تعطیلات کیش

هتل 3 ستاره تعطیلات در سال 1378 در زمینی به مساحت 2000 متر مبع در دو طبقه و 70 واحد مسکونی در حال فعالیت می باشد ، موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به اماکن دیدنی از جمله ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خریدی همچون پردیس 1 و 2 گردیده است. هتل تعطیلات با کادری مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان جزیره زیبای کیش می‌باشد.

هتل تعطیلات کیش

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل تعطیلات کیش

امکانات هتل شامل : لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته

هتل تعطیلات کیش

رستوران هتل تعطیلات کیش : رستوران هتل در طبقه همکف با ظرفیت 150 نفر با منویی متنوع و صبحانه به صورت بوفه در حال خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 14 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا پلاژآقایان : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک درخت سبز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک دلفینها : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان : 4 کیلومتر

فاصله هتل تا کارتینگ : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا آب انبار سنتی : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تعطیلات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کوثر کیش

هتل 3 ستاره کوثر یکی از هتل های ساحلی کیش می باشد که دارای ساحل اختصاصی می باشد، هتل دارای 24 اتاق استاندارد و سوئیت خانوادگی می باشد. البته فاصله هتل به مراکز خرید و مکانهای تفریحی کمی زیاد می باشد ولی تاکسی و سرویس به راحتی در دسترس است. این هتل مناسب مسافرانی می باشد که برای استراحت و دور شدن از شلوغی به جزیره رفته اند.

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه، میزتحریر ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

امکانات هتل شامل : لابی، ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته

رستوران هتل کوثر کیش : رستوران هتل دارای محیطی زیبا با قابلیت پذیرایی از 50 نفر می باشد که دارای منویی متوعی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :

فاصله هتل تا فرودگاه : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 14 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 5 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوثر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

شنا کیش


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.

چه مدت باید آفتاب به ما بتابد؟ 
برای اشخاص مختلف مدت آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته این امر حتی الامكان نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد. و هرگز نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را به دست اشعه سوزان آفتاب سپرد. زیرا زیاده روی در این كار، علاوه بر ایجاد چین و چروك، پوست را خشك می سازد. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این دلیل كه پوست ما در مقابل نور خورشید دو نوع واكنش نشان می دهد:  یكی ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می گردند، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز وقت لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی توام باشد. 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شنا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کوروش کیش

هتل 5 ستاره کوروش هتلی تازه تاسیس است که فعالیت خود را در نوروز 97 در 16 طبقه و 198 اتاق آغاز نمود. هتل در بهترین موقعیت جغرافیایی میدان پردیس واقع شده است و دارای کادری مجرب می باشد. دسترسی آسان هتل به مراکز خرید جاذبه های گردشگری و ساحل نیلگون خلیج فارس از مزایای آن نزد مهمان تور کیش می باشد.

هتل کوروش کیش

امکانات اتاق های هتل شامل :  IPTV،آباژور، حمام، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق ، صبحانه، چای ساز، لوازم بهداشتی،  یخچال، آب رایگان ،  دمپایی ، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق ، پاورسوئیچ،رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مبلمان،کمد لباس، سیستم اطفاء حریق دراتاق، دراور،تلفن در اتاق

امکانات هتل شامل : لابی، پله اضطراری، تاکسی سرویس،دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق،آسانسور،فتوکپی،اتاق چمدان، صندوق امانات، فکس،فضای سبز،خدمات CIP (تشریفات ویژه)،کرایه اتومبیل (بدون راننده)، فروشگاه،پرینتر،پذیرش 24 ساعته،آتلیه،زنگ هشدار،کپسول آتش نشانی،آژانس مسافرتی،کافی شاپ

هتل کوروش کیش

رستوران هتل کوروش : رستوران هتل با ظرفیت پذیرایی از 70 نفر در طبقه اول هتل با منویی متنوع از غذاهای ایرانی ، دریایی و بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان هتل می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 14 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 1 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 5 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل کوروش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع اقامتی احتشام راد کیش

مجموعه اقامتی احتشام دارای دو طبقه و 8 واحد مسکونی شامل اتاق های یک تخته ، سوئیت یک خوابه با سه تخت و سوئیت دو خوابه با پنج تخت می شود. این مجنمع در فاز 2 شهرک صدف، خیابان هیرمند، قطعه 297 قرار دارد و دسترسی آن به ساحل و مراکز خرید به راحتی امگان پذیر می باشد . واحد های مجموعه کامل تجهیز شده می باشند و برای اقامت مسافران تور کیشکاملا مناسب است.

مجتمع اقامتی احتشام راد کیش

امکانات واحد های مجتمع : روم سرویس،کمد لباس،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،تلویزیون در اتاق،تلویزیون در اتاق، نوع قفل درب اتاق، یخچال، لوازم بهداشتی، دراور، دمپایی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ، چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،  بالکن، امکان پخت و پز، سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق ، رخت آویز

مجتمع اقامتی احتشام راد کیش

امکانات مجتمع اقامتی :  لابی ، پارکینگ، سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،  صندوق امانات،  آشپزخانه،  تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته ،  کرایه اتومبیل، تلویزیون در لابی،اتاق چمدان، صرافی،کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، اینترنت در لابی،  فضای سبز

رستوران مجتمع اقامتی احتشام راد کیش : این مجتمع فاقد رستوران می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع اقامتی احتشام راد کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

روستای نابینایان در یمن، این نامی است که بر روی روستای "مهات" در استان لحج گذاشته شده و علت آن هم از نامش پیداست اما اینکه چرا تعداد بسیاری از اهالی آن از داشتن نعمت بینایی محروم هستند خود جای سوال دارد. این روستا 200 ساکن دارد که 70 تن از آنها نابینا یا کم بینا هستند.

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

حال سوال های فراوانی برای این روستا به وجود می آید : 

آیا مردم این روستا نفرین شده اند ؟

آیا اهریمن در این روستا ساکن شده است ؟

آیا عشقی نا فرجام در پس این ماجراست ؟

آیا ...

در ادامه با سایت جامع تور گردشگری کیش همراه باشید تا به راز این ماجرا پی ببرید.

یکی از اهالی این روستا در رابطه با مشکلاتشان چنین گفت: برادر من نابینا و بسیار مریض است و نیاز به مراقبت دارد. با این حال ما کاری برای کسب درآمد نداریم و تنها گاهی به جمع‌آوری چوب می‌پردازیم. همچنین من 6 خواهر و یک برادر دیگر دارم که همگی نابینا هستند.

دکتر ناصر در رابطه با علت نابینایی اهالی روستا گفت: نابینایی ساکنان این روستا ژنتیکی و در نتیجه‌ی ازدواج‌های مکرر فامیلی است. متاسفانه نابینایی‌هایی که حاصل از ازدواج فامیلی هستند در اغلب موارد درمان قطعی ندارند. این معضل در این روستا چند ماه پس از تولد به صورت نابینایی یا کم‌بینایی شدید مشخص می‌شود. در واقع عصب‌های چشم پس از مدتی دیگر رشد نمی‌کنند.

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

متاسفانه به دلیل بحران‌هایی که مردم یمن با آن روبه‌رو هستند؛ فرصتی برای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ازدواج‌های فامیلی وجود ندارد. مردم این روستا با کشاورزی و دامداری امرار معاش می‌کنند. با این حال جنگ باعث شده تا زمین‌های کشاوری نیز در معرض تبدیل شدن به بیابان باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستایی که ساکنان آن نابینا هستند ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

روستای نابینایان در یمن، این نامی است که بر روی روستای "مهات" در استان لحج گذاشته شده و علت آن هم از نامش پیداست اما اینکه چرا تعداد بسیاری از اهالی آن از داشتن نعمت بینایی محروم هستند خود جای سوال دارد. این روستا 200 ساکن دارد که 70 تن از آنها نابینا یا کم بینا هستند.

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

حال سوال های فراوانی برای این روستا به وجود می آید : 

آیا مردم این روستا نفرین شده اند ؟

آیا اهریمن در این روستا ساکن شده است ؟

آیا عشقی نا فرجام در پس این ماجراست ؟

آیا ...

در ادامه با سایت جامع تور گردشگری کیش همراه باشید تا به راز این ماجرا پی ببرید.

یکی از اهالی این روستا در رابطه با مشکلاتشان چنین گفت: برادر من نابینا و بسیار مریض است و نیاز به مراقبت دارد. با این حال ما کاری برای کسب درآمد نداریم و تنها گاهی به جمع‌آوری چوب می‌پردازیم. همچنین من 6 خواهر و یک برادر دیگر دارم که همگی نابینا هستند.

دکتر ناصر در رابطه با علت نابینایی اهالی روستا گفت: نابینایی ساکنان این روستا ژنتیکی و در نتیجه‌ی ازدواج‌های مکرر فامیلی است. متاسفانه نابینایی‌هایی که حاصل از ازدواج فامیلی هستند در اغلب موارد درمان قطعی ندارند. این معضل در این روستا چند ماه پس از تولد به صورت نابینایی یا کم‌بینایی شدید مشخص می‌شود. در واقع عصب‌های چشم پس از مدتی دیگر رشد نمی‌کنند.

روستایی که ساکنان آن نابینا هستند

متاسفانه به دلیل بحران‌هایی که مردم یمن با آن روبه‌رو هستند؛ فرصتی برای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از ازدواج‌های فامیلی وجود ندارد. مردم این روستا با کشاورزی و دامداری امرار معاش می‌کنند. با این حال جنگ باعث شده تا زمین‌های کشاوری نیز در معرض تبدیل شدن به بیابان باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: روستایی که ساکنان آن نابینا هستند ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگران تور کیش نوروز 96 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران میر مهنا کیش,سرو خرچنگ در کیش,غذاهای دریایی کیش,ماهی کبابی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران اکسین کیش

رستوران اکسین کیش یکی از رستوران های خوب جزیره می باشد که در آن انواع غذاهای سنتی ایرانی و غذاهای دریایی سرو می شود گردشگران تور کیش نوروز 96 در این رستوران می توانند با خیال آسوده در محیطی تمیز و آرام لحظات خوشی را برای خود فراهم آورند. 

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اکسین کیش,کیش کجا غذا بخوریم,بهترین رستوران کیش,جوجه چینی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ، در این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران بناب کیش,رستوران های خوب کیش,بهترین رستوران های کیش,معروف ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران سر آشپز کیش

رستوران سر آشپز کیش از رستوران های خوب جزیره می باشد که شما بد از یک خرید می توانید لحظهای مفرحی را آنجا سپری کنید منو رستوران باز است برخورد کارکنان بسیار صمیمی کیفیت غذاها عالی می باشد همچنین شما در این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی،کبابهای لذیذ و غذاهای دریایی تازه را میل نمایید فضای رستوران شیک و تمیز با دیزاینی بسیار جالب منتظر پذیرایی از شما مسافران 

تور کیش نوروز 96

 می باشد .

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سر آشپز کیش,بهترین رستوران کیش,غذاهای سنتی کیش,غذای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل شایگان کیش


از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال. 
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,کیش ارزان,کیش کجا بریم ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش نوروز 96این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل داریوش کیش,اقامت در هتل های کیش,رزرو هتل در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش نوروز 96 خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.
مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگرانتور کیش نوروز 96 به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,تور کیش در هتل ترنج کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش لحظه آخری میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است. همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل ترنج شامل صبحانه بوفه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل ترنج است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل ترنج : پاركينگ ،کافی شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

قیمت تور کیش 2 شب و 3 روز هتل پارسیان از کرمانشاه 13 خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب برای 2 شب و سه روز هتل آنا از شیراز 12 خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از ساری 11 خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل ستاره طلایی از مشهد 10 خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل سورینت صدف با زاگرس 1 خرداد 95 بهار 1395


هتل شایگان کیش

هتل شایگانکیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیجتور لحظه آخری کیشزیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  

هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل شایگان به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  هتل شایگان شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

تور کیش قیمت مناسب سه شب و چهار روز هتل آفتاب شرق از کرمانشاه دوم خرداد 95 بهار 1395

قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز یکم خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات خرداد 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای خرداد 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 7 خرداد 95 بهار 1395


هتل سیمرغ کیش

 هتل سیمرغ سه ستاره کیش در یکی از مناطق سیاحتی جزیره کیش واقع شده است و رو به دریای خلیج همیشه فارس میباشد.این هتل در محیطی با درختان انبوه و سر به فلک کشیده و همچنین فضای سرسبز واقع شده. این هتل دارای امکاناتی مثل تخفیف گردشگری در پایاب کیش، کلوپ مریم، باغ پرندگان، پارک دلفین ها، غواصی و قایق رانی در دریای خلیج همیشه فارس و ماهیگیری میباشد.تور لحظه آخری کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش پنج ستاره که با سرمایه گذاری حسی ثابت بنا شده است یکی از هتل های نمادین است که نمایانگر تخت جمشید و افتخار ایرانیان است.این هتل داریوش دارای دو چشم انداز زیبای رو به باغ و رو به دریا است هتل با خدمات کاملی که ارائه میدهد از بهترین هتل های کیش محسوب میشود از قبیل ترانسفر فرودگاهی،درصد تخفیف پارک پرندگان و پارک دلفین ها ،گشت مراکز خرید و گشت در جزیره،همچنین هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل پیست دوچرخه سواری است.تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,رزرو هتل در کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک هنر کیش

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . قیمت تور کیشاما بخاطر لذت بردن مسافران تور لحظه آخری کیش و گردشگران تور کیش تابستان 95 داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

قیمت تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل آنا از ساری با هواپیمایی قشم هجده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش خوب سه شب و چهار روز هتل تعطیلات از مشهد با پرواز قشم هفده خرداد 95 بهار 1395

نرخ ویژه تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره از اصفهان شانزده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره از رشت پانزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 2 شب و 3 روز هتل 4 ستاره از کرمانشاه چهارده خرداد 95 بهار 1395


 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند.قیمت تور کیش در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد قیمت تور کیش گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند.قیمت تور کیش
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

نرخ ویژه تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره ده خرداد 95 بهار 1395

قیمت بلیط کیش و تور کیش سه شب و چهار روز هتل آرامیس نه خرداد 95 بهار 1395

تور کیش قیمت مناسب برای 2 شب و سه روز هتل 5 ستاره از شیراز سیزده خرداد 95 بهار 1395

نرخ تور کیش لحظه آخری 3 شب و 4 روز هتل گراند هشت خرداد 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش سه شب و چهار روز هتل صدف حرکت از شیراز با زاگرس برای خرداد 95 بهار 13


قایق های کف شیشه ای کیش

تور کیش قایق های کف شیشه ای

در آب های اطراف جزیره کیش موجودات گوناگونی زندگی می کنند تور کیش تابستان 95 از ماهی های تزئینی و خرچنگ گرفته تا مرجان و ستاره دریایی و.... . گردشگران عزیز تور کیش تابستان 95 با این قایق ها که کف آن ها شیشه ای است می توانند اعماق آب های نیلگون خلیج فارس و ماهی های آن را مشاهده کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند. این قایق ها در اسکله های تفریحی قرار دارند و با استفاده از نورافکن این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که گشت دریایی شبانه را تجربه کنند.تور کیش تابستان 95

تور کیش قایق های کف شیشه ای

این قایق ها در مسیر خود به سمت مناطقی می روند که مرجان و ماهی های بیشتری دارندقیمت تور کیشتا زیبایی های طبیعی این جزیره را به شما گردگران عزیز تور کیش تابستان 95 نشان دهند. همچنین گشت با این قایق های کف شیشه ای روی آب های نیلگون و زلال خلیج فارس و دیدن موجودات کف دریا برای کودکان دلبند شما گردشگران و مسافرانتور لحظه آخری کیشعزیز می تواند جالب باشد. اگر علاقه مند به زیبایی های طبیعت و کمی هیجان هستید قایق های کف شیشه ای جزیره کیش را از دست ندهید.

تور کیش قایق های کف شیشه ای


ساحل درختان نارگیل کیش

تور کیش ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل کیش با 3000 درخت نارگیل در زمینی به وسعت 20 هکتار از زیباترین سواحل جزیره می باشد که در قسمت شرقی آن واقع شده است.تور کیش تابستان 95 این ساحل سرسبز و زیبا در نزدیکی پلاژ آقایان و اسکله بزرگ تفریحی قرار گرفته و با داشتن تعداد زیادی درختان نارگیل زیبا , درختان لور و آلاچیق های متنوع و متعدد در طول ساحل زیبایی این جزیره را دوچندان کرده است.تور لحظه آخری کیشاین ساحل نقره فام جای مناسبی برای قدم زدن است تا گردشگران عزیز قیمت تور کیشاز تفریح خود در این ساحل منحصر به فرد و  آرامشی که در این منطقه حکمفرماست نهایت لذت را ببرند.

تور کیش ساحل درختان نارگیل

تور کیش ساحل درختان نارگیل

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,قایق های کف شیشه ای کیش,پارک دلفینهای کیش,پارک هنر کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی تور کیش تابستان 95 و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش ارزان با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافران قیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.


 

رستوران حافظیه کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید تور کیش 95 که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. تور کیش تابستان 95این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور لحظه آخری کیش برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 


رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.تور کیش تابستان 95و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافران تور لحظه آخری کیش است که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.


رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور لحظه آخری کیشبا انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور کیش تابستان 95


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,رستوران جمیل کیش,رستوران حافظیه کیش,رستوران آب و برق کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. اینهتل ترنجپنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور لحظه آخری کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.هتل ترنج

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل ترنجپنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.

مجری و سرمایه‏ گذار اولینهتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرحهتل ترنج دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور لحظه آخری کیش به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .

هتل شایگان کیش 

هتل شایگان کیش یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  . هتل شایگانکیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس تور کیش ارزان دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، تور کیش ارزان ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگانکیش . لابی هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . کافی شاپ هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویرهتل شایگان کیش . رستوران هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

 

هتل داریوش کیش

hotel darush kish


هتل داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل داریوش کیش شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارهاتور کیش خرداد 95 , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش

تور لحظه آخری كيش خرداد 95

تور کیش هتل شایگان

قیمت تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های معروف کیش,هتل ترنج,هتل شایگان,هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران بناب کیش

این رستوران یکی از رستوران های بسیار خوب کیش می باشد که زبانزد مسافران کیش و مردم کیش می باشد ،قیمت تور کیشدر این رستوران انواع کباب های سنتی و بسیار خوشمزه و پرطرفدار آذربایجان سرو می شود ، این رستوران دارای فضای گرم و صمیمی با پرسنلی مجرب پذیرای شما مسافران تور لحظه آخری کیش می باشد. شما می توانید بعد از خرید و بازدید از مکان های دیدنی کیش ، خوردن کباب های معروف رستوران بناب کیش دلچسب می شود.

 

رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.قیمت تور کیش

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگرانتور لحظه آخری کیشبه ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.

 

رستوران آب و برق کیش

این رستوران در کنار محوطه شرکت آب و برق واقع شده است که محیطی سنتی و همچنین غذا های سنتی دارد و نیز تمام کارکنان این رستوران با گردشگران تور کیش با مهربانی و مودبانه رفتار میکنند.در این رستوران مسافرانقیمت تور کیش میتوانند انواع کباب ایرانی و غذاهای ایرانی میل کنند و لحظات خوبی داشته باشند.

 

رستوران جمیل کیش 

این رستوران در جاده جهان بین کلبه هور و کشتی یونانی قرار دارد.و 200 نفر ظرفیت دارد که موقعیت بسیار مناسب و دنج دارد با منوهای غذای ایرانی و فرنگی برای مسافرانقیمت تور کیشاست که میتوانند در آرامش و سکوت به صرف غذا بپردازند.

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است کهقیمت تور کیشدر نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای

تور لحظه آخری کیشاست.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش

 

رستوران پدر خوب کیش

رستوران پدر خوب کیش از بهترین رستوران های کیش است. این رستوران دارای ظرفیت 100 نفر می باشد و ساعت کاری این رستوران از ظهر تا بعد از ظهر است.

قیمت تور کیش

غذاهای این رستوران غذا های اصیل ایرانی و نیز غذا های فرنگی است و قیمت هایش نیز مناسب است. رستوران پدر خوب دارنده لوح تقدیر از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بهترین رستوران است.

این رستوران نیز یکی از رستوران های منتخب برای شرکت های مسافرتی تور لحظه آخری کیش می باشد.

مزایا رستوران پدر خوب نسبت به سایر رستورانهای جزیره کیش برای مسافران:

1-    کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب

2-    داشتن فضا لوکس و آرام

3-    امکان سفارش انواع فست فود، غذاهای سنتی،  انواع دسر و بستنی، چای و قلیان و...

آدرس رستوران پدر خوب: سفين فاز F پلاك 211 

هتل ترنج

هتل شایگان

تور لحظه آخری کیش

قیمت تور کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های معروف کیش,غذاهای محلی کیش,غذای دریایی,فستیوال غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار زیتون کیش


این بازار زیبا در کیش دارای مساحت 25000 متر مربع  یکی از بهترین بازارهای کیش میباشد نرخ تور کیش که با بهترین مصالح ساختمانی بنا شده است . این بازار در سه طبقه با 95 واحد تجاری و 12 غرفه اداری میباشد . این بازار شامل خدماتی مانند پارکینگ ، سیستم های صوتی و مرکزی ، سیستمهای تهویه هوا و فضای سبز میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده .  نرخ تور کیشاین بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند.تور کیش خرداد 95

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های قدیمی جزیره میباشدنرخ تور کیش و تقریبان 15 سال سابقه دارد. این بازار قدیمی دارای دو طبقه میباشد که در طبقه 1 آن فروشگاه و در طبقه 2 این بازار واحدهای اداری و خدماتی وجود دارد . این بازار بیشتر عرضه کننده البسه زنانه میباشد . بازار ونوس واقع در خیابان سنایی کیش و جنب بازار مریم میباشد.تور کیش خرداد 95

بازار عربها کیش


این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است نرخ تور کیش که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش خرداد 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

بازار بهکیش کیش

بازار بهکیش یکی از مرکزهای تجاری و خدماتی جزیره کیش است نرخ تور کیش که در زمینی به مساحت 4500 متر مربع ساخته شده است . این بازار دارای انواع لوازم خانگی و سایر کالاهای دیگر است که برای عرضه به کیشوندان و مسافران تور کیش فراعم شده است و همچنین شامل 40 واحد تجاری استتور کیش خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,پاساژه های کیش,کی بریم کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پارک ساحلی مرد ماهگیر

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری از بزنید از دور دست مجسمه ای می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بر بهت و حیرت،لبخند لطیفی ار رضایتمندی بر چهرهایتان می نشاند که حس هنر دوستی هر بیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار متر مربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهگیری دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع 12 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. دز پارک ساحلی ماهیگیردو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند سواحل کیش هر رهگذری را برای کسب آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.تور کیش 95

 

 


پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک سیمرغ یکی دیگر از پارک های ساحلیتور کیش بهار 95می باشد. این پارک در ضلع جنوب شرقي جزیره کیش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سیمرغ، هتل ماریناپارک و مجموعه دلفیناریوم کیش واقع شده است.

این پارک بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی عالی و منحصر به فرد، با چشم اندازی زیبا احداث شده است.

 پارک ساحلی سیمرغ کیش

دراین پارک ساحلی فضاهايي برای تفریح كودكان مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي قرار داده شده است.

این پارک محلی مناسب برای کیشوندان و گردشگرانتور کیش خرداد 95جهت گذراندن اوقات، لذت بردن و بهره مندی از آرامش زیبای ساحل خلیج فارس است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 


پارک شهر کیش

پارک شهر کیش

این پارک دارای فضایی تفریحی است و ساکنان این جزیره میتوانند اوقات فراغت خود را در این پارک سپری کنند. این پارک دارای پیست دو چرخه سواری و اسکیت،آب نما،دریاچه ی مصنوعی و فضای ورزشی است این پارک پوشیده از انواع گونه های گیاهی مناسب با هوای کیش است دیواره های این پارک با نقاشی هنرمندان نیز طراحی و تزیین شده است وجود آلاچیق ها برای استراحت خانواده های مکانی راحت و آرام را برای مسافرانتور کیش بهار 95به ارمغان آورده اس



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های دیدنی کیش,دیدنی های کیش,گردشگری در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران خوان سالار کیش

این رستوران دارای یک سالن غذا خوری بزرگ می باشد و دارای محیطی آرام و دل انگیز برای مسافران تور کیش خرداد 95سرو غذا است کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی با بهترین کیفیت سرو می شود.

 


رستوران پایاب کیش 

رستوران پایاب کیش که در مجاورت مجموعه ورزشی المپیک واقع شده است ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان زیادی قرار می گیرد. این رستوران یکی از رستورانهای شناخته شده کیش است که بخاطر داشتن موزیک زنده در محیط خود یکی از رستورانهای موزیکال این جزیره نام گرفته.رستوران پایاب با ارائه گلچینی از خوشمزه ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان پذیرایی می کند و سعی می کند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهد.در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد گردشگرانتور کیش بهار 95می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند .


رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگرانتور کیش 95فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,ارزان ترین رستوران های کیش,مجلل ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران ایتالیایی کوکوبانا | Kokobana کیش

در بین رستوران های جزیره کیش که خیلی هم زیاد هستن، یه رستوران ایتالیایی خوب قرار داره که مالکش یکی از بازیگران ایرانی یعنی خانم روناک یونسی هستن. «رستوران ایتالیایی کوکوبانا» فقط پیتزا نداره و انواع ساندویچ هم در منوش هست به علاوه این که به صورت کافی شاپ هم عمل می کنه و می تونین در کنار غذاتون نوشیدنی هم سفارش بدین.تور کیش هتل داریوش

 کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگرانتور کیش خرداد 95 می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .تور کیش هتل ترنج

 

رستوران جمیل کیش 

رستوران جمیل واقع در جاده جهان ، بین کلبه هور و کشتی یونانی  دارای ظرفیت 200 نفر و با موقعیت مکانی بسیار عالی و دنج با منوی غذاهای ایرانی و فرنگی  برای گردشگران تور کیش 95 که  به دنبال سکوت و آرامش می باشند بسیار مناسب است.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, رزرو هتل در کیش, قیمت هتل های کیش, نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آفر در کیش, بازارهای کیش, بهترین مراکز خرید در کیش, فصل خرید در کیش, مراکز خرید در کیش, پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .

 

رستوران شاندیز مشهد

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جز رستوران های خوب جزیره به شمار میرود ،این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش 95 می باشد .

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

 

 

 

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از بهترین رستوران های کیش می باشد.که دارای محیطی کاملا شیک و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران قصر سفید کیش

رستوران قصر سفید کیش یکی از رستوران های زیبای جزیره کیش است که دارای محیطی مجلل و شیک می باشد فضای این رستوران کاملا آرام و دلنواز می باشد این رستوران دارای کیفیت غذای بالا و فیمت مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 می توانند لحظات رومانتیکی را در این رستوران سپری نمایند.

 

 


رستورران فودلند کیش

کیش جزیره تفاوت هاست، جایی که مردم از آن انتظار متفاوت بودن دارند و رمز مشترک مجموعه های موفق جزیره کیش، همین تفاوت است. فودلند، سرزمین غذای کیش، نامی که امروز از یک فکر خلاقانه به واقعیتی زیبا بدل شده است. این رستوران در کنار زیباترین ساحل کیش، ساحل مرجان و بازار بزرگ مرجان قرار گرفته و با مساحتی بالغ بر ٢٠٠٠ متر مربع یکی از بزرگ ترین و متفاوت ترین رستوران های کیش و کشور است.تور کیش 95

زمانی که به رستوران فودلند قدم می گذارید، اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی داخلی بی نظیر این رستوران می باشد. فضایی که مانند یک لابی مجلل، آرامشی بی نظیر را برای گردشگران تور کیش 95 به ارمغان آورده است. رستوران فودلند دارای سه سالن اصلی می باشد که هر کدام با دکوراسیون و نورپردازی متفاوت، پاسخگوی هر سلیقه ای است. این رستوران دو کافی شاپ بزرگ طراحی شده است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بالا سرو می شود.


رستوران میر مهنا کیش

این رستوران دارای محیطی بسیار زیبا و مجلل می باشد که در آن همیشه موسیقی شاد و زنده پخش می شود در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.قیمت و کیفیت غذاها بسیار مناسب می باشد گردشگرانتور کیش 95 اوفات خوشی را در این رستوران سپری خواهند کرد.


رستوران نقش جهان کیش :

اگر در جزیره کیش به دنبال رستورانی سنتی با غذاهای سنتی ایرانی هستید من رستوران نقش جهان کیش را به شما معرفی می کنم در این رستوران غذاهای سنتی در محیطی آرام و زیبا سرو می شود کارکنان این رستوران بسیار خوب با گردشگران تور کیش 95برخورد می کنند کیفیت غذا خوب و قیمت آن مناسب است . این رستوران در خیابان فردوسی واقع شده است .

 

 


قیمت تورهای کیش 3 شب و 4 روز هتل آبادگران کیش از شیراز نوزده اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت مناسب تور کیش 2 شب و 3 روز هتل قائم کیش از ساری ویژه اردیبهشت 95 بهار 1395

نرخ تور کیش برای 2 شب و سه روز هتل مارینای کیش از مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 بهار 1395

رزرو تور کیش سه شب و چهار روز هتل چهار ستاره برای اردیبهشت 95 بهار 1395

قیمت تور لحظه آخری کیش 3 شب و 4 روز هتل پنج ستاره 25 اردیبهشت 95 بهار 1395

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آفر در کیش, بازارهای کیش, بهترین مراکز خرید در کیش, فصل خرید در کیش, مراکز خرید در کیش, پاساژهای کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رویال راک کیش

 

رویال راک کیش مجموعه ای است که شامل چند صخره با جنس گرانیتی در اندازه های بزرگ و کوچک می باشد ، مراحل به وجود آمدن این سایت به این صورت است که در ماه اسفند سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که به وسیله ی یدک کش بلژیکی که سی رویال نام داشت از عمان به سمت بحرین حمل می شد که در راه طوفان شد و به ساحل های کیش به درون آب ریخته شد . این مجموعه زودتر از آنچه انتظار می رفت به زیستگاه بسیار زیبایی برای آبزیان تبدیل شد. شما مسافران در سفر تور کیش می توانید این سات که دارای عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه هی ماهی می باشد و بستری مصنوعی برای این موجودات است را بازدید کنید. این مجموعه در اسکله تابان قرار دارد.

 

 

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پرواز با گلایدر در کیش

 

 یکی از آرزو های دیرینه ی انسان ها این بود که بتوانند در آسمان ها به پرواز بپردازند امروزه این آرزو به حقیقت پیوسته است و در جزیره کیش نیز این امکان فراهم گشته است یكی از تفریحات لذتبخش برای گردشگران  تور کیش و به ویژه جوانان پرواز با هواپیمای بدون موتور (گلایدر) بر بالای آسمان جزیره کیش است. علاوه بر این كه پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز كه از آرزوهای دیرینه انسان می باشد، به علاقمندان پرواز در تور کیش خرداد 95  امكان میدهد كه زیبایی های این جزیره را از آسمان تماشا كنند و لذت ببرند. 

با همكاری سازمان هواپیمایی كشوری ، آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش  تاسیس گردیده است. علاقمندان جهت آموزش پرواز با گلایدر می توانند در تور کیش اردیبهشت بهار 95 این آموزشگاه ثبت نام کرده و پس از انجام تمرین ها و طی کردن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. 

در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین شما گردشگران تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95 می توانید از حفره شمالی آن از درون این کشتی بازدید کنید. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن بسیار خطر ناک است. 

در غرب کیش و مابین جزیره کیش و هندورابی سایتی زیبا قرار دارد که به سایت سمبارون کیش معروف است . همچنین این سایت از زیبا ترین ریفهای مرجانی اطراف کیش می باشد که در صورت اینکه  اوضاع جوی مساعد باشد و دسترسی به این نقطه، شما گردشگران تور کیش خرداد 95 می توانید یکی از زیبا ترین لحظات غواصی خود را در تور کیش تعطیلات خرداد 95 خلیج فارس تجربه کنید. از طریق اجاره روزانه قایق از بندرگاه کیش می توان به سایت سمبارون دسترسی داشت و همچنین دسترسی به هنگام بازگشت از هندورابی امکان پذیر می باشد. سمبارون تا کیش 10 و تا هندورابی 7 کیلومتر فاصله دارد. این تپه زیر آبی عمق 10 تا 12 متری داشته و در این نقطه گونه های متفاوتی از آبزیان خلیج فارس سکنا گزیده اند.مسافران تور کیش لحظه آخری سفر خوشی را برایتان ارزو مندیم.

پرواز با گلایدر در کیش

پرواز با گلایدر در کیش

 

پرواز با گلایدر در کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

کشتی یونانی کیش

این کشتی عظیم الجثه در غرب جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است . در سفر تور کیش خرداد 95 از این کشتی دیدن نمایید.این کشتی در سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران به یونان به گل نشست که 80 روز تلاش برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه ماند و سرنشینان آن کشتی را ترک کردند . اين كشتي در ابتدا شيپور امپراتور و سپس ناتوراليست و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف ، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي سيروس فارس ، همدان در تردد بوده است . كشتي يوناني کیش از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد و گذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است .

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی کشتی یونانی نیز در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امكاناتي برای  مسافران تور کیش لحظه آخری مانند : آمفي‌تئاتر ، كافه تريا ، رستوران ايراني و لبناني ، غرفه هاي فروش تنقلات ، ايستگاه هاي كرايه اسكيت و دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط اطراف كشتي يوناني در دست احداث است . گردشگران تور کیش می توانند علاوه بر بازدید از این کشتی لحظات خوبی را در پارک اطراف آن سپری کنند .

 کشتی یونانی کیش

 


پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در تور کیش لحظه آخری از این مکان حتما دیدن نمایید.در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان و گردشگران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين در تور کیش فروردین 95 شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.


بازديدكنندگان تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95  در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند

آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار در تور کیش خرداد 95 : همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰


پارک دلفین های کیش

پارک دلفین کیش


تصویری از نمایش دلفینهای کیش

تصویری از نمایش دلفینهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش از رستوران های معرف در جزیره کیش می باشد که به نظ خیلی از گردشگران این رستوران زیباترین رستوران کیش می باشد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد که دارای کافی شاپ نیز می باشد و منظره زیبایی در بیرون و داخل رستوران قابل مشاهده می باشد. مسافران تور کیش می توانند در شب هنگام نورپردازی فوق العاده این رستوران را مشاهده کنند.رستوران کوه نور کیش دارای مدارک عالی از مراکز مختلف جهان می باشد و شما می توانید غذای مورد علاقه خود را از بین انواع غذاهای سرو شده در این رستوران انتخاب کنید و در فضایی دلچسب با صدای زیبا و آرام پیانو میل بفرمایید.

 

رستوران شاندیز صفدری کیش جز رستوران های معروف و خوب در مشهد می باشد که دارای فضایی گرم و صمیمی و همچنین شاد می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و ایرانی در آن سرو می شود . از امکانات به خصوص این رستوران اجرای برنامه شاد همراه با موسیقی زنده می باشد .گردشگران تور کیش با انتخاب معروفترین غذای رستوران شاندیز صفدری که جوجه کباب بدون استخوان می باشد می توانند شبی بی نظیر را در سفر خود به یاد بگذارند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش نوروز 95 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش نوروز 1395اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیش از تفریحات بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز در جزیره می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید. این تفریح به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی آب کشیده می شوید. قابل توجه گردشگران تور کیش نوروز 95 باید مراقب باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند زیرا در هنگام حرکت به دلیل نوسانات به داخل آب پرت نشوند هر چند اگر به داخل آب هم بیوفتند جای نگرانی نیست.

 

 

پرواز با جایروکوپتر در کیش

پرواز با جایروکوپتر در کیش را می توانید در سفر خود امتحان کنید ، این وسیله یه نوع ماشین پرنده است و شبیه به هلی کوپتر می باشد که به وسیله یک مهندس اسپانیایی در سال 1923 ابداع گردید . جایروکوپتر دارای ویژگی هایی می باشد که می توان به آموزش ارزان و ساده آن ، فروز اضطراری مطمئن، سرعت کم، قیمت کم نسبت به هلی کوپتر، هزینه پرواز کم نسبت به هلی کوپتر و . . . می باشد گرداشگران تور کیش نوروز 1395می توانند با پرواز با جایروکوپتر در آسمان بر فراز دریای خلیج فارس جزیره مرجانی کیش را تماشا کنند.



پیست اسکیت روی یخ در کیش

پیست اسکیت روی یخ در کیش از تفریحات جذاب در کیش می باشد که در مرکز خرید دامون قرار دارد ، این پیست دارای مساحتی حدود 200 متر مربع در طبقه دوم دامون می باشد. شما می توانید نمایی زیبا از دریا را از داخل سالن پیست مشاهده کنید و این خود یک خصوصیت منحصر به فرد برای پیست می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند برای اولین بار می توانند این تفریح را درآیس رینک دامون تجربه کند. پیست اسکیت روی یخ در کیش دومین سالن اسکیت روی یخ در ایران می باشد همچنین با توجه به کمبود امکانات اسکیت روی یخ در ایران این مجموعه از مربیان ماهر برای آموزش افراد استفاده می کند که مسافران تور کیش نوروز 95 بتوانند از این تفریح لذت ببرند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری در جزیره,جاذبه های توریستی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اسکی کابلی در کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه های مهم کیش به حساب می آید که در ساحل های این جزیره صورت می گیرد قابل ذکر است که با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت در حین واحد 12 نفر می توانند اسکی کنند .تور کیش نوروز 95 این مکان محلی مناسب برای مسابقات داخلی و خارجی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند اسکی کابلی در کیش را در سواحل زیبای کیش که بسیار جذاب می باشد تجربه کنند و یا می توانند بازدید از این مکان را در برنامه های خود قرار دهند . تور کیش نوروز 95این ورزش بسیار ساده و لذت بخش است که هر مسافر تور کیش را به سمت خود جذب می کنند . گردشگران تور کیش نوروز 95 در سنین متفاوت می توانند از امکانات مجموعه اسکی کابلی در کیش در تور کیش نوروز 95 نیز استفاده کنند که شامل رستوران ، کافی شاپ ، آلاچیق  و ... می باشد .  


جت اسکی در کیش

تور کیش نوروز 95 از تفریحات پر طرفدار کیش می باشد که در کلوپ های این جزیره اجاره داده می شود و تور کیش نوروز 95می توانید نوع جت اسکی خود را از نظر قیمت و موتور انخاب کنید و از این تفریح لذت ببرید . شما می توانید طبق شرایط مشخص جت اسکی اجاره کنید که این شرایط برای گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 عبارتند از : به افرادی که کمتر از 20 سال می باشند به تنهایی جت اسکی اجاره نمی دهند آنها فقط می توانند با همراه بالای 20 سال خود به این تفریح بپردازند ،تور کیش نوروز 95 کودکان نمی توانند سوار جت اسکی شوند ، جت اسکی تا 2 نفر ظرفیت دارد ، افراد باید از جلیقه نجات استفاده کنند ، مسافران تور کیش نوروز 95 که قصد رفتن به تور کیش نوروز 95 را دارند بدانند که به یک گروه 2 دستگاه جت اسکی داده نمی شود و آقایان و خانم ها باید پوشش مناسب و مورد تایید مجموعه را داشته باشند . تور کیش نوروز 95قابل ذکر است که در هنگام سوار شدن باید مقرراتی رعایت شود که تا هر شی روی آب تا 100 متر فاصله لازم است ، به صورت موازی تا 100 متری ساحل راندن ممنوع می باشد ، گردشگران تور کیش نوروز 95 در زمان سوار شدن تور کیش نوروز 95 از هرگونه حرکات نمایشی و خطرناک اجتناب کنید. 


پاراسل و تیوب سواری کیش

تور کیش نوروز 95 از جاذبه ها و تفریحات هیجان انگیز کیش به شمار می رود که اکثر کسانی که به کیش سفر می کنند تور کیش نوروز 95این تفریحات را تجربه می کنند . شما می توانید در برنامه های سفر خود این تفریح را قرار دهید و گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند با سوارشدن تور کیش نوروز 95 بر چتر پاراسل که توسط یک قایق در ارتفاعات دریا کشیده می شوند و هیجانی وصف ناپذیر را داشته باشند . تور کیش نوروز 95 از تفریحات دریایی می باشد که در آبهای زیبای خلیج فارس انجام می شود .تور کیش نوروز 95 در انجام این گونه تفریحات قوانین مربوطه باید رعایت شود . تور کیش نوروز 95شاتل یا خفاش سواری که به آن تیوب سواری نیز گفته می شود از جاذبه های سفر تور کیش نوروز 95 می باشد که بر روی آب انجام می شود به این صورت که تیوب بادی توسط یک قایق تندرو کشیده می شود.

شبیه ساز پرواز در کیش

تور کیش نوروز 95 را می توان در مجتمع دامون در طبقه اول مرکز فلای دامون پیدا کرد که جز پرواز های تفریحی می باشد که شما تور کیش نوروز 95 می توانید از خودتان امتحان خلبانی بگیرید این مرکز اولین مرکز تخصصی برای پرواز های شبیه سازی شده در کشور می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند تور کیش نوروز 95 را در محیطی زیبا که توسط این مجموعه فراهم شده و قابل ارائه می باشد را تجربه کنند .

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

تور کیش نوروز 95 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع با قدمت 200 ساله بنا شده است . این خانه در محله سفین کیش واقع شده استتور کیش نوروز 95 که شامل 15 اتاق و 2 حیاط می باشد که به طور کلی معماری این خانه بومی و قدیمی می باشد . گردشگران تور کیش نوروز 95 که در این زمینه علاقه مند هستند می توانند به تور کیش نوروز 95 رفته و با فرهنگ و آداب و رسوم مردمان کیش آشنا شوند . در واقع این خانه نمادی از معیشت و زندگی مردم های کیش می باشد.تور کیش نوروز 95 این خانه در 80 سال گذشته خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده که جز بزرگترین تاجرهای مروارید زمان خود بوده که خود او خانه را از سه نسل قبا خود به ارث برده است . شما می توانید در سفر خود با تور کیش نوروز 95 به تور کیش نوروز 95 بروید و از نزدیک روش زندگی اهالی کیش را ببینید ، تور کیش نوروز 95 همچنین قابل ذکر است که این خانه برای اهای سفین ارزش ویژه ای دارد در گذشته به عنوان مکتب خانه و مکانی برای یادگیری قرآن  تور کیش نوروز 95 نیز استفاده می شد . 


سواحل کیش

تور کیش نوروز 95 دارای ویژگی هایی از یک ساحل معومولی می باشد که هر فرد با هر سلیقه ای را به خود جذب میکند ، تور کیش نوروز 95 این سواحل و دریا جز جاذبه های دیرینه کیش به حساب می رود . ساحل های مرجانی زیر آفتاب به رنگ نقره ای می درخشند و این دریای زیبا با آب زلال از جاذبه های گردشگری برای مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد. شاید کیش منطقه ای کوچک ساحلی باشد تور کیش نوروز 95 ولی می توان در آب های آن انواع ماهی های کوچک و بزرگ از نوع خوراکی و غیر خوراکی را دید. شما می توانید در سفر خود گشت و گذار در تور کیش نوروز 95 را در برنامه های خو جای دهید.



پلاژ آقایان کیش

تور کیش نوروز 95 جز مجموعه ورزشی و تفریحی کیش به حساب  می آید که در سواحل کیش مخصوص شنای آقایان تور کیش نوروز 95 ساخته شده است، از لحاظ مکانی این پلاژ در ساحل شرقی در کیش می باشد و همچنین دارای امکاناتی تور کیش نوروز 95 نیز می باشد که برای مسافران تور کیش نوروز 1395فراهم گشته است که می توان به اتاق ماساژ ، رختکن ، دوش ، نماز خانه ، قایقرانی ، زمین والیبال و هندبال ساحلی ، پارکینگ اشاره کرد .در تور کیش نوروز 95 دوش هایی از آب شیرین موجود می باشد که بعد از شنا و تفریح در این مکان می توانید با دوش آب شیرین می توان میکروب ها را از بین ببرید و تور کیش نوروز 95 با خیال راحت این مکان را ترک کنید . قابل تجوه گردشگران تور کیش نوروز 95 که قصد استفاده از این مجموعه را دارند ، از هتل های نزدیک به این تور کیش نوروز 95 می توان به هتل آنا ، هتل هلیا ، هتل اسپادانا ، هتل پارمیس اشاره کرد.



دوچرخه سواری در کیش

تور کیش نوروز 1395 از جاذبه های این جزیره می باشد که مسیر مخصوص به خود را دارد که مسافت آن 75 کیلومتر می باشد که تور کیش نوروز 95 جدا از مسیر های ماشین رو است که قسمت اصلی آن در کنار جاده جهان می باشد . شما تور کیش نوروز 95می توانید در ایستگاه های مربوطه دوچرخه کرایه کرده و در کنار سواحل به تفریح دوچرخه سواری بپردازید. گردشگران تور کیش نوروز 95 برای تور کیش نوروز 95 می توانند به ایستگاه های موجود در مناطق مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی ، کنار بازار مرجان ، پرشین گلف ، کشتی یونانی و دوچرخه کرایه کنند.




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های دیدنی و تفریحی کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های توریستی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد