نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد پاییز 94 از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد مهر پاییز 94 می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری الماس شرق مشهد , مراکز تجاری مشهد, مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید آلتون مشهد

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . مسافران تور مشهد مهر 94 می توانند خرید خوبی را در این مرکز خرید تجربه کنند .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید آلتون مشهد , مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , ارزان ترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران متسو مشهد

این رستوران که دارای کافی شاپ هم می باشد در مجتمع آبادگران مشهد که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در محیطی دنج آرام ساخته شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف برای گردشگران تور مشهد پاییز 94 می باشد .

 

 

 

 

 


رستوران زنجیره ای البیک مشهد

این رستوران یک رستوران فست فود می باشد که با فضای وسیع خود پذیرای مسافران تور مشهد می باشد . رستوران البیک دارای دو طبقه می باشد و در این رستوران غذاهای مختلف فست فود گردشگران تور مشهد مهر 94 که علاقه مند به غذاهای فست فودی هستند می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می کنند .

 

 

 


 

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

 

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است . این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94 این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .

 

 

 

 

 

 


 

رستوران راستگو مشهد

 

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهای خوشمزه ایرانی خود می تواند مکانی مناسبی برای استراحت و صرف غذا برای گردشگران تور مشهد مهر 94 باشد . گنجایش این رستوران مجلل حدودا 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته شده است .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد , بهترین رستوران های مشهد , ارزان ترین رستوران های مشهد , مجلل ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

گنبد خشتي مشهد

 اين آرامگاه در خيابان طبرسي مشهد واقع شده در كوچه نوغان و نزديک فلكه طبرسي میباشد. در اين مكان " امام‌زاده محمد " مدفون میباشد که نسبت اين امامزاده با هجده واسطه به " امام سجاد (ع) " میباشد . گنبد اين آرامگاه آجري میباشد و به همين علت به آن گنبد خشتي میگویند . سبک معماري این آرامگاه به بناهاي دوره صفويه بسیار شباهت دارد. گردشکران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این بنای تاریخی دیدن فرمایند .


بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 بقایای شهر کهن نیشابور مشهد

 

شهر نیشابور که روزگاری فرسنگ در فرسنگ وسعت داشت امروزه تپه‌های کوچک و بزرگ پراکنده‌ای در جنوب شرقی نیشابور کنونی باقی مانده است . این تپه ها امروزه به آهنگران طرب آباد، سبزپوشان، مدرسه، تپه بازار، تپه قنات و شادیاخ شهرت دارند دارای بقایای ارگ و کهن دژ و عمارات نیشابور در اعصار مختلف حیات شهر می باشند . از آن تپه ها تاکنون تپه قنات، سبزپوشان و طرب‌آباد در فاصله ای بین سالهای ۱۳۱۸-۱۳۱۵بوسیله هیات باستان شناسی موزه متروپولیتن حفاری شده. گردشگران تور مشهد مهر 94 می توانند سری هم به بقای این شهر بزنند .


پارک جنگلی وکیل‌آباد

یکی از تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه مشهد، منطقه‌ای به نام وکیل‌آباد است که در گذشته به "میر طراز" معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیشتر از 70 هکتار قرار دارد . این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348شمسی به طور رسمی وقف شد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان کهن و سر به فلک کشیده چنار و کاج است . آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قنات بند گلستان بوده تامین میشد و یک رودخانه بسیار زیبای نیز در سطح آن جاری میباشد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار بزرگی به نام "کوهستان پارک شادی" و محوطه باغ ‌وحش بنا شده . باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز مانند گذشته برای تمامی شهروندان و گردشگران تور مشهد پاییز 94 میباشد که در حقیقت بخشی از هویت این شهر مذهبی مشهد شناخته میشود .


منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به گردشگران تور مشهد مهر 94 عرضه می‌کند. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دید نی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین تفرجگاهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

 هتل تارا مشهد 4 ستاره

 هتل تارا مشهد 4 ستاره


این هتل در سال 74 افتتاح در مشهد شده است . هتل تارا یکی از نزدیکترین هتل های چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) میباشد . این هتل واقع در خيابان آيت ا... شيرازي نرسيده به چهاراه شهدا مشهد میباشد .امکانات هتل تارا مشهد شامل چایخانه‌ ،کافی شاپ‌ ، پارکینگ ، آسانسور ، اینترنت بی سیم ، سونا و جکوزی میباشد که گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره ببرند .


هتل اترك مشهد 4 ستاره

 هتل اترك مشهد 4 ستاره


هتل اترک مشهد یکی از شیکترین هتل های مشهد میباشد که در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) قرار دارد. یکی از مهم ترین دلایل استقبال مسافران برای اقامت در این هتل این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر میباشد و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون رد شدن از هیچ خیابانی طی کنند. امکانات این هتل شامل اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ،پاركینگ ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ، یخچال و تلویزیون میباشد.گردشگران تور مشهد مهر 94 می توانند اقامت خوبی را در این هتل تجربه کنند .


 

هتل ايران مشهد 4 ستاره

 هتل ايران مشهد 4 ستاره


این هتل داراي مكاني بسيار آرام در مشهد مي باشد . مسافرين محترم دسترسي سریع و راحت به حرم مطهر را دارند . فاصله این هتل تا حرم فقط پنج دقیقه میباشد . این هتل در خيابان خسروي نور مشهد ، مقابل پمپ بنزين قرار دارد. از امکانات این هتل میتوان رستوران‌ ، کافی شاپ‌ ،پارکینگ و آسانسور اشاره کرد. گردشگران تور مشهد پاییز 94 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات این هتل بهره مند شوند .


 هتل توريست توس مشهد 4 ستاره

 هتل 4 ستاره توس مشهد طبق آخرین و مدرن ترین طراحی های صنعت هتلداری دنیا ساخته شده و خدمات رفاهی بسیار و خاصی را برای رفاه حال مسافران و گردشگران تور مشهد مهر 94  در نظر گرفته ، که تمام این عوامل و امتیاز ویژه ای که در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد میتواند اقامتی خوب و پرخاطره را از سفر به مشهد مقدس و اقامت در این هتل برای میهمانان فراهم کند. لابی این هتل با منظره ای رو به حرم امام رضا(ع) است . امکانات این هتل شامل اينترنت ، برق اضطراری ، پارکينگ ، تاکسی سرويس ، تهويه مطبوع كامل‌ ، خدمات لباس‌شويی‌و خشکشويی ،سرويس فرنگی ، صندوق امانات و فضای سبز میباشد که مسافران تور مشهد پاییز 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن استفاده کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , ارزان ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , قیمت هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان زمرد از هتل های چهار ستاره مشهد است که در بهترین نقطه از شهر مقدس مشهد در خیابان امام رضا(ع) همجوار با حرم مطهر رضوی و مراکز خرید واقع شده است و افتخار میزبانی از میهمانان آن حضرت در تور مشهد مهر 94 را دارد. هتل آپارتمان زمرد در هشت طبقه طراحی شده و شامل هشتاد آپارتمان دو خوابه، یک خوابه و سوئیت در مجموع با ظرفیت 350 تخت میباشد. همچنین این مجموعه با تجهیزات بسیار لوکس از جمله سه دستگاه آسانسور، کولرگازی، شبکه های تلویزیونی داخلی، اینترنت بیسیم،کافی شاپ و سه رستوران مجلل، آمادگی عقد قرار داد با سازمان ها، نهادها، شرکتهای دولتی، غیر دولتی و خدمات مسافرتی را دارد.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان زمرد مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل رضا مشهد

هتل سه ستاره رضا در شهر مشهد مقدس و در 500 متری از حرم مطهر واقع شده است. مسافت هتل رضا مشهد تا فرودگاه بین المللی 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن مشهد در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو می باشد. مسافرین تور مشهد 94 در صورت اقامت در این هتل میتوانند از امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، نماز خانه، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت 120 نفر و رستوران با ظرفیت 50 نفر بهره مند شوند. اتاق های هتل رضا مشهد همگی دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، حمام و سرویس ایرانی و فرنگی هستند. هتل رضا مشهد اینترنت وایرلس رایگان را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد پاییز 94 قرار داده است که میهمانان در صورت نیاز می توانند در فضای لابی و اتاق ها از این خدمت استفاده کنند.

آدرس : مشهد، حدفاصل میدان طبرسی و چهارراه مقدم

هتل رضا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل رضا مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اگر با تور مشهد پاییز 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید .این مدرسه تاریخی در حاشیه‌ی جنوبی خیابان نواب صفوی (پايین خیابان) واقع گردیده و تنها مدرسه باقی‌مانده از دوره صفویه است که تا حدود زیادی هویت اولیه خود را حفظ کرده است و امروزه از فضای آن به عنوان خوابگاه طلاب کشور افغانستان استفاده می‌شود. که باعث شده از آن به عنوان مکانی مذهبی بشمار آید و سالیانه طلاب زیادی را به آنجا جذب میکند.

مدرسه عباسقلی خان مشهد در سال 1077ق در زمان حکمرانی شاه سلیمان صفوی، به اهتمام عباسقلی‌خان (والی یا بیگلربیگی خراسان) و سرپرستی وزیرش «سعدالین محمد» ساخته شده است که در جریان توسعه حریم حرم رضوی و تعریض خیابان در سال 1376ش، سر در آن به طور ماهرانه‌ای10 متر به عقب کشیده شد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه عباسقلی‌خان مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بوستان پردیس قائم مشهد با مساحت 167766 درشمال مشهد در ابتدای جاده قدیم قوچان واقع شده و از جنوب به بلوار صد متری قائم و از شمال به شهرک امام هادی و از شرق به بلوار توس و از غرب به باغ آستان قدس رضوی محدود است . بوستان پردیس قائم به انواع گونه های گیاهی از قبیل اقاقیای معمولی و چتری ، عرعر، راش، افرا، صنوبر ، چنار و انواع سرو، کاتالیپا ، زیتون، تلخ ، کاج ، یوکا ، ترون ، پیراکانتا ، رزهای معمولی و هفت رنگ ، گل ناز و دیگر گل ها مزین شده است. این پارک با امکانات مختلف از قبیل اتاق های نگهبانی و اداری و تأسیسات بهداشتی و سکوهای آبخوری و فضای سبز و گلکاری های زینت یافته و معابر جدول کشی شده ، مکانی مناسب برای استفاده مسافرین تور لحظه آخری مشهد می باشد. با توجه به وسعت و موقعیت و طرح های دردست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ، این پارک درآینده به عنوان یکی از مهمترین پارک های شهر مشهد مورد استفاده بیشتر زائران تور مشهد 94 و ساکنان مشهد قرار خواهد گرفت.از دیگر امکانات این پارک ساختمان موزه ایرانی ، اتاق بازی های کامپیوتری و چهار آلاچیق ، سه بوفه و آبنهای آبشار مانند و موزیکال و خطی است.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان پردیس قائم در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. مسافران لحظه آخری تور کیش میتوانند از هتل زیبا لذت ببرند. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیششهریور 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

هتل پارسیان

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش میباشد که با چشم اندازی زیبا و موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است , هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشد , قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود , مسافران لحظه آخری تور کیش میتوانند از هتل زیبا لذت ببرند , تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد , امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران ،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت مسافران تور کیششهریور 94 میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند , هتل پارسیان هتل پارسیان هتل پارسیان هتل پارسیان هتل پارسیان هتل پارسیان مطالب مرتبط: ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل خورشید تابان مشهد 

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد 94 باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد. هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . مسافران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با اقامت در این هتل زیبا لحظات خوشی را تجربه کنند.  انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های چهار ستاره مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد, هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

نان سنتی، یکی از مظاهر فرهنگ و هویت ما در زمینه تغذیه طی قرون مختلفه، که در مقایسه با نان های وارداتی، از میزان سلامت بالایی برخوردارند.در این موزه، مراحل تهیه آرد شامل بذرافشانی، گندم چینی، خرمن کوبی، ابزار تهیه نان شامل دستاس، آسیاب آبی، آسیاب بادی، انواع نان شامل سنگک، نان تنوری ساج و نان تنوری سفال هم چنین رقص اپر که یکی از آیین های خراسانیه و منطبق با باورهای زراعی مردم منطقه ست، مسافران تور مشهد 94 میتوانند از این موزه زیبا دیدن نمایند.  به نمایش درآمده. موزه نان، با تکیه بر معماری سنتی با هدف فعالیت فرهنگی و سیاست تبلیغاتی شرکت ونیاز کارفرما مطرح شده.این موزه، نخستین موزه نان در خاورمیانه ست.گردشگران و مسافران تور لحظه آخری مشهد میتوانند با رفتن به این موزه زیبا با فرهنگ ایرانی بیشتر آشنا شوند.

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

 موزه نان

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

 

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .مسافران تور مشهد 94 در رستوران زیبا لحظات خوشی خواهند داشت.

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.

 

مسافران تور مشهد 94 در این رستوران لحظات خوشی خواهند داشت. امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

 

رستوران کوهسر

 

رستوران کوهسر
مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد , بهترین رستوران مشهد , ارزان ترین رستوران مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل 4 ستاره اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است.

_اترک_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_3.jpg

بازار مرکزي مشهد در چهارراه شهدا مشهد قرار گرفته است .بازار مرکزی دارای چهار طبقه است  . در طبقه دوم این بازار مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار گرفته اند . در طبقه منهاي دو آن نيز تاسيسات بازار و پارکينگ واقع شده است.این بازار از دوبخش تشکیل شده است . در غرفه های این بازار انواع مختلفی از پوشاک ، سوغات ، زینت آلات و نمادهای مذهبی و دیگر مایحتاج گردشگران تور مشهد عرضه می‌شود .

_مرکزی_مشهد2.jpg

این بازار یکی از بازار های پرطرفدار مشهد می باشد و یکی از بازار های سرپوشیده مشهد به شمار می رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خور جلب کرده است .

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

باغ شاهنامه مشهد

_شاهنامه_مشهد_3.jpg

_شاهنامه_مشهد_4.jpg

باغ شاهنامه مجموعه ای است به وسعت 3 هکتار در انتهای توس 33 (بلوار توس مشهد) که به همّت آقای سیّد حسن موسوی ساخته شده و در ساخت و تزئین آن از معماری و هنر اصیل ایرانی بهره گرفته شده است. و یکی از جاذبه های گردشگری مشهد است. فضاهای پیش بینی شده در آن عبارتند از سالن اجتماعات، غذاخوری، نگارخانه، پارک بازی کودکان، فضای آبی، آلاچیقها، سیاه چادرها، اوبۀ ترکمن ؛ اجرای مراسمات نمایش نقالی و شاهنامه خوانی ؛ نمایشگاه اقوام مختلف و در کل این باغ محلی خواهد بود برای یاداوری میراث کهن دیار ایران زمین و مکانی برای احیای هنرهای اصیل و قدیمی این مرزوبوم که در حال فراموشی اند.

باغ شاهنامه مشهد یکی از بهترین فضاهای موجود در شهر مشهد برای برگزاری مراسم های آئینی و … بویژه بزرگداشت فردوسی بزرگ می باشد. علاوه بر این مکان مناسبی برای برنامه های آموزشی و همایش است. و از جاهای تفریحی مشهداست . طراحی اصلی فضاهای آن بر اساس شاهنامه دیده شده است اما با توجه به اینکه آقای موسوی مجموعه دار انواع اشیاء و لوازم دوره های تاریخی  گوناگون می باشد می توان گفت موزه ای در باغ برپاست.

شنبه، سه شنبه، پنج شنبه صبح از ساعت 8 الی 13 بازدید جهت رزرو

_شاهنامه_مشهد_6.jpg

_شاهنامه_مشهد_1.jpg

_شاهنامه_مشهد_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

نقاره خانه حرم مطهر مشهد

 

_خانه_2.jpg

مراسم نقاره نوازی که اکنون در مشهد برگزار می شود، آیینی است پسندیده و به یادماندنی؛ و نمادی است مورد احترام که معرّف اعتبار، عظمت و شکوه حرم امام رضا علیه السلام و یادگار آیینی قدیمی است که قرن ها قبل از رواج در اماکن متبرکه ی رضوی، در ایران و دیگر کشورها متداول بوده است. بنابراین تحقیق و بررسی در مورد تاریخچه ی این آیین کهن، مستلزم شناخت و مطالعه ی پیشینه و قدمت نقاره نوازی و نقاره خانه در ایران و جهان است.نقاره در فارسی به نوعی ساز کوبی متشکل از دو طبل کوچک متّصل به هم اطلاق می گردد که توسط نقاره چی و به وسیله دو چوب که بر طبل نواخته می شود به صدا درمی آید. نقاره خانه نیز در اصطلاح به محل یا برج گفته می شود نقاره خانه در صحن انقلاب اسلامی است.

 

_خانه_1.jpg


«بامداد و شام، نقاره چیان در آنجا به نواختن طبل و دُهل و کوس و كُرنا، به نوبت نقاره نوازی می کنند
آیین نواختن کوس، دُهل، کرنا و شیپور که به تدریج شکل خاصی از آن در ایران باستان، نقاره کوبی نام گرفته است و از ایران به کشورهای دیگر راه یافته است.آگاهی درباره ی این آیین از حدود قرن نهم هجری فراتر نمی رود و قدیم ترین خبر در این باره همان نوشته مؤلف مهمان نامه بخارا در اوایل قرن دهم هجری است که در گزارشی از سفر محمّد خان شیبانی به حرم رضوی از وجود نقاره خانه و رسم نقاره نوازی در اماکن متبرکه رضوی خبر می دهد و می نویسد:

«... بر فوق بارگاه حضرت امام محلی که نقاره نوبت حضرت امام می زنند جماعت نقاره چیان اردویه همایون و نفیرچیان ایستاده و مترصد آن که چون مرکب همایون برسد نقاره کوبند و نفیر نوازند...».

_خانه_4.jpg

_خانه_3.jpg

مسافران تور مشهد هر روز میتوانند این آیین پسندیده را در حرم مطهر مشاهده کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

برج تجاری آلتون مشهد

_تجاری_5.jpg

برج آلتون مشهد با مالکیت و مدیریت یخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۷۲۴ متر مربع و با زیربنای ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۲۰ طبقه و طی مدت ۳۶ ماه احداث و در تیر ماه ۱۳۸۸ افتتاح گردید.این مجتمعبا ۸۰ متر ارتفاع یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان ها ی کشور است که در یک مجموعه دیدنی تجاری، اداری و فضای قابل توجه پارک خودرو بعنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور نظر هر شهروند و زائر و مسافری که برای تفریح و خرید به خیابان دانشگاه مشهد قدم میگذارد را بخود جلب مینماید. ساخت این برج 36 ماه طول کشید و نمای خارجی و داخلی آن جزء لوکس ترین برج ها و مراکز خرید کشور بحساب می آید.

_آلتون_3.jpg

_آلتون_4.jpg

_2.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

بازار فرش فروش ها

_فرش_فروش_ها3.jpg

 

بازار فرش فروش ها یکی از بازار های قدیمی است که در خیابان شهید اندرزگو شهر مشهد و نزدیکی باب الجواد(ع) حرم مطهررضوی واقع شده است.این بازار قدیمی پیش از این جزیی از بازار بزرگ مشهد به شمار می‌آمد که در آن انواع و اقسام مایحتاج زائرین عرضه می‌‌‌شد اما به تدریج فروشندگان قالی و قالی‌باف‌ها در این راسته بازار مستقر گردیده و امروزه بیشتر حجره‌های این مکان به فروشنگان و پرداخت‌کنندگان انواع قالی اختصاص یافته است.

_فرش_فروش_ها1.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل جواد مشهد

هتل جواد (ع) مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل در سال 1389 ساخته شده است. در این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و همچنین برای اقامت كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد. لازم به ذکر است هتل جواد در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، سرویس کرایه اتومبیل با راننده، فکس و کپی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، اینترنت در لابی، اینترنت در واحد، لاندری، خدمات بیدار باش، کافی شاپ و... می باشد.

 

 

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر رستوران هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر تریا هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر لابی هتل جواد مشهد

تصویر هتل جواد مشهد

تصویر لابی هتل جواد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سایه مشهد

هتل سایه مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و جزء هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. در فاصله 15 دقیقه ای با این هتل ایستگاه راه آهن قرار گرفته است. همینطور این هتل17 دقیقه با این هتل فاصله دارد. حرم مطهر رضوی تنها 3 دقیقه با این هتل فاصله دارد. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید، آسانسور، اینترنت، مجهز به سیستم تهویه، خشکشویی،باشگاه ورزشی، سونا، صرافی، سرویس حرم، پارکینگ، لباسشویی و... می باشد.

 

 

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

تصویر هتل سایه مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمان  در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد واقع شده و جزء هتل های 5 ستاره مشهد می باشد.  این هتل در سال 1382 بنا شده است. مساحت این هتل 5 هكتار است. هتل پارس مجموعا 228 اتاق دارد. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیگ بودن آن به ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد اشاره کرد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، اتاق جلسه، آمفی تئاتر، امکانات ضیافت، باشگاه ورزشی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، باشگاه ماهیگیری، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت، فروشگاه، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، پارکینگ، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد و... می باشد.

 

 

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر استخر هتل پارس مشهد

تصویر هتل پارس مشهد

تصویر اتاق هتل پارس مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()