نوشته شده توسط : یوسفی

رستوران شب های دفاری قشم

معرفی : رستوران شب های دفاری واقع در روستای دفاری در 8 کیلومتری قشم واقع شده است . رستورانی متفاوت با چیدمانی محلی ، فرق این رستوران با دیگر رستوران های سنتی قشم در این است  که رستوران شبهای دفاری هم سنتی می باشد، هم محلی این به آن معنی است که رستوران شبهای دفاری کاملا به شکل محلی آرایش شده و  از ساختمان رستوران تا فضا و منو و حتی ظروف غذا . ساختمان این رستوران کاملا خشتی می باشد که با برگ های نخل تزئین شده است . جالب این است که در این رستوران برای غذا خوردن باید بر روی زمین بنشینید و خبری از تخت و یا میزو صندلی نیست. 

رستوران شب های دفاری قشم

منوی رستوران : پس از ورود به این رستوران از شما با حلوا و قهوه عربی پذیرایی می شود ، در کل در این رستوران دو منوی عربی و ایرانی وجود دارد که غذاهای عربی را سر آشپز آقا و منوی ایرانی را سر آشپز خانم نهیه می کند.و منوی غذاهای محلی  شامل ماهی شکم پر٬ قوزی گوشت، قوزی مرغ ، هواری ماهی سور، بشقاب دریایی، قلیه ماهی و البته انواع کباب های ایرانی می شود.

رستوران شب های دفاری قشم

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری رستوران از ساعت 12 ظهر شروع میشه و یکسره تا 12 شب به مهمانان تور قشم خرداد 98 خدمات رسانی می کند.

رستوران شب های دفاری قشم

موقعیت مکانی : روستای دفاری 8 کیلومتر قشم

رستوران شب های دفاری قشم

پیشنهاد ما : اصلا رستوران شبهای دفاری خودش یک جاذبه گردشگری قشم به حساب میاد. به نظر ما که غذاهای این رستوران عالی می باشند. شما هم اگر به قشم آمدید ،حتما به این روستا بروید و غذاهای رستوران را امتحان کنید.


اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

این اقامتگاه سنتی واقع در جزیره هرمز یکی از اقامتگاه های سنتی منطقه می باشد که بدلیل خدمات خوبشان بین گردشگران قشم محبوبیت یافته است. در کل این مجموعه دارای 5 اتاق کف خواب با ظرفیت پذبرایی از 25 نفر را می باشد که برای حفظ بنای آن حمام و سرویس بهداشتی به صورت عمومی می باشد. جالب است بدانید کارمندان این مجموعه به زبان انگلیسی مسلط بوده و راهنمای خوبی برای توریست های خارجی می باشند.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اتاق های اقاماتگاه شامل : روم سرویس ، سیستم گرمایش و سرمایش ، رختخواب ، آینه ، امکان شارژ وسایل برقی

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

امکانات اقامتگاه شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی صبورا : این مجموعه دارای یک غذا خوری کوچک می باشد که صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان تور قشم سرو می کند و دارای منویی از غذاهای محلی و دریایی می باشد.

اقامتگاه بوم گردی صبورا قشم

موقعیت جغرافیایی اقامتگاه :

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی بندر عباس : 32.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن بندر عباس : 31.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری بندر عباس : 28.6 کیلومتر

فاصله هتل تا قلعه پرتقالی ها : 50 کیلومتر

فاصله هتل تا جنگل های حرا: 111 کیلومتر

فاصله هتل تا غار کریستالی : 3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا دره رنگین کمانی : 7.9 کیلومتر

فاصله هتل تا غار سکوت :  7 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل مفنق هرمز : 1.2 کیلومتر

فاصله هتل تا سنگ پسین : 4.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل لاک پشت ها : 8.5 کیلومتر 

فاصله هتل تا ساحل چند درخت : 5.7 کیلومتر


اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

این اقامتگاه در روستای سلخ واقع شده است و دسترسی آسانی به ساحل زیبای خلیج فارس دارد ، اتاق های اقامتگاه دارای امکانات اولیه برای گذراندن یک شب را دارا می باشند و فاقد حمام و سرویس اختصاصی می باشد ولی برای رفاه حال مهمانانتور قشم اردیبهشت 98 در حیاط به صورت عمومی تعبیه شده است . 

اقامتگاه بومگردی اندیشمند قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :  امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،اینترنت

امکانات هتل شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بومگردی اندیشمند : این اقامتگاه دارای یک آشپزخانه می باشد که مسافران می توانند با اجازه از مسئولین در آن آشپزی کنند .

موقعیت جغرافیایی هتل : هرمزگان جزیره قشم کاشانه روستای سلخ مجاور دفتر دهیاری


مجتمع اقامتی سام قشم

مجتمع اقامتی سام فعالیت خود را در سال 1396 در 4 طبقه و 8 واحد اقامتی آغاز نمود، مجتمع اقامتی سام در شهرک سام و زال واقع است و گردشگران می توانند با طی کردن فاصله 3 کیلومتر، به مراکز خرید ستاره قشم و زیتون دسترسی داشته باشند. مجتمع دارای امکاناتی مناسب و قیمت خوبی می باشد.

مجتمع اقامتی سام قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :یخچال ، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،مبلمان ، تلویزیون، چای ساز،حمام ،سیستم اطفاء حریق دراتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،آب رایگان، لوازم بهداشت،بالکن، دمپایی ، امکان پخت و پز،نوع قفل درب اتاق،رخت آویز

امکانات هتل شامل : آسانسور،پذیرش 24 ساعته،  خدمات خانه داری،صندوق امانات، فتوکپی، کپسول آتش نشانی،سیستم تهویه مطبوع، پرینتر،پارکینگ ،سیستم اعلام حریق

رستوران مجتمع اقامتی سام : این مجتمع اقامتی فاقد رستوران می باشد ولی هر کدام از اتاق ها دارای آشپزخانه ایی مجهز می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل :تور قشم فروردین 98، شهرک الهیه، خیابان سرو، کوچه شقایق


اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

اقامتگاه بوم گردی تاخره فعالیت خود را در سال 1394 با 5 باب اتاق آغاز نمود که اتاق های آن در طبقه همکف قرار گرفته است. از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه تاخره قشم در روستای سهیلی واقع است و فاصله آن تا مرکز شهر قشم، حدود 61 کیلومتر می باشد. از جاذبه های گردشگری روستای سهیلی قشم می توان به جنگل های حرا اشاره کرد که مهمانان با طی کردن مسافت 4 کیلومتر از اقامتگاه، می توانند به این جنگل ها دسترسی داشته باشند.

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

امکانات اتاق های هتل شامل : حمام،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی،دمپایی ،سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،نوع قفل درب اتاق 

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

امکانات هتل شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی تاخره : در این اقامتگاه شما گردشگرانتور قشم بهار 98 می توانید انواع غذاهای محلی و بومی منطقه مانند ماهی برشته، ماهی دو پیازه، کلمبا، موفلک، میگو، برنج دیشو و هواری را سفارش و سرو نمایند.

اقامتگاه بوم گردی تاخره قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا مرکز قشم : 22 کیلومتر 

فاصله هتل تا فرودگاه قشم : 14.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه اهن بندرعباس : 110 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری بندرعباس : 113 کیلومتر

فاصله هتل تا دره تندیس ها : حدود 11.5 کیلومتر

فاصله هتل تا منطقه حفاظت شده جنگل حرا : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا تنگه چاهکوه : 30.3 کیلومتر 

فاصله هتل تا جزیره ناز : 46.8 کیلومتر 

فاصله هتل تا ژئوپارک قشم : 50.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دره ستارگان: 45.8 کیلومتر

فاصله هتل تا غار خربس : 52 کیلومتر

فاصله هتل تا جزیره زیبای هنگام : حدود 50 کیلومتر

فاصله هتل تا غار دیدنی نمکدان : 40.1 کیلومتر 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مرکز خرید نگین قشم

این مرکز خرید بین مجتمع صدف و دو دلفین در درگهان واقع شده است . این مرکز در 3 طبقه تجاری و اداری در حال فعالیت می باشد شما مسافران تور قشم می توانید در این مرکز انواع پوشاک ، کیف ، کفش ، لوازم خانه ، بدلیجات ، لوازم آرایش را به صورت تک و یا عمده با ارازن ترین قیمت تهیه نمایید. اگر در هنگام خرید خسته و یا گرسنه شده اید اصلا نگران نباشید زیر در این مرکز خرید رستوران ، فست فود و کافی شاپ برای رفاه حال شما عزیزان تعبیه شده است.

مرکز خرید نگین قشم

تور قشم زمستان 97
تور قشم دی 97
تور قشم بهمن 97
تور قشم اسفند 97



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید نگین قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

مجتمع تجاری زمرد قشم

مرکز خرید زمرد واقع در بندر درگهان یکی دیگر از مراکز خرید قشم می باشد . عمده فعالیت مغازه های این مرکز فروش لباس است . قیمت محصولات ارائه شده در این مرکز کاملا مناسب می باشد و شما شما می توانید به صورت تک و عمده در آن به خرید بپردازید. محصولات ارائه شده در این مرکز خرید شامل : ، لباس زنانه ، مردانه ، بچه گانه ، عینک ، کیف ، کفش ، بدلیجات و ... می شود. همچنین برای رفاه حال مسافران تور قشم قرفه هایی برای تغذیه و چای در آن تعبیه شده است .

مجتمع تجاری زمرد قشم

 

قیمت تور قشم
تور قشم دقیقه 90
تور قشم قیمت
تور قشم قیمت مناسب
نرخ تور قشم
نرخ تور قشم از اصفهان
بلیط تور قشم
تور قشم نوروز 98



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مجتمع تجاری زمرد قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل کیمیا 2 قشم

هتل 3 ستاره کیمیا 2 قشم یکی از چهار هتل‌ گروه هتل‎های کیمیا می باشد. این هتل بنا بر آخرین استاندارد‌های هتلداری و مجهزترین امکانات رفاهی ساخته شده است و با چشم اندازی زیبا حس تازه ای را به مسافران تور قشم می دهد. هتل کیمیا 2 در نزدیکی مرکز شهر، بازار قدیم، مراکز تجاری، آکواریوم و پارک ساحلی زیتون قرار گرفته است. پرسنل هتل آپارتمان کیمیا 2 همه تلاش خود را می کنند تا مهمانان نهایت رضایت را از اقامت خود داشته باشند.

هتل کیمیا 2 قشم

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

هتل کیمیا 2 قشم

امکانات هتل شامل : لابی  ، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش،  سیستم اعلام حریق، آسانسور ،  فکس، فضای سبز،  صندوق امانات،  گشت نیم روزی، زمین تنیس، ترانسفر رفت با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، نمازخانه، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته ، آتلیه ، کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس  ، گشت نیم روزی

رستوران هتل کیما 2 : رستوران هتل در جنب هتل با ظرفیتی نزدیک به 50 نفر آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

هتل کیمیا 2 قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله  هتل تا رستوران امیران : 67 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک زیتون : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع تجاری سیتی سنتر : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی قشم : 55 کیلومتر

تور قشم زمستان 97
تور قشم دی 97
تور قشم بهمن 97
تور قشم اسفند 97



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل کیمیا 2 قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم

اقامتگاه بوم گردی فردیس واقع در جزیره قشم و در فاصله 60 متری از ساحل زیبای خلیج فارس واقع شده است . این اقامتگاه در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و در 3 کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم بنا نهاده شده است . این اقامتگاخ دارای 6 اتاق با ظرفیت 25 نفر می باشد.

اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم

امکانات اتاق های اقامتگاه شامل :  حمام،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی،دمپایی ،سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،نوع قفل درب اتاق 

اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم

امکانات اقامتگاه شامل :  گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی فردیس : این اقامتگاه دارای یک رستوران یاحلی می باشد که در 40 متری از دریا واقع شده است و در آن انواع غذاهای محلی سرو می شود.

اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : جزیره ی قشم، ساحل جنوبی، سه کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم، رو به روی جزیره هنگام

تور ارزان قشم
قیمت تور قشم
تور قشم دقیقه 90
تور قشم قیمت
تور قشم قیمت مناسب
نرخ تور قشم
نرخ تور قشم از اصفهان
بلیط تور قشم
تور قشم نوروز 98



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: اقامتگاه بوم گردی فردیس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور قشم

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور در روستای نقاشه جزیره قشم واقع شده است ، قدمت این اقامتگاه به حدود 80 سال پیش باز می گردد که در سال 1395 به صورت کامل مرمت شد. این اقامتگاه دارای 8 باب اتاق می باشد، از جمله مزایای این اقامتگاه نزدیکی آن به جزیره هنگام و جنگل حرا می باشد.

اقامتگاه بوم گردی خالو منصور قشم

امکانات اتاق های اقامتگاه شامل : حمام،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی،دمپایی ،سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،نوع قفل درب اتاق 

امکانات اقامتگاه شامل : گشت نیم روزی،زمین ورزشی،کپسول آتش نشانی،چایخانه سنتی،خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور، سیستم اعلام حریق ،اتاق چمدان،پارکینگ ،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،پارک کودک

رستوران اقامتگاه بوم گردی خالو منصور قشم : رستوران اقامتگاه به شکل یک غذا خوردی کوچک می باشد،که صبحانه را به صورت سلف ارائه میدهد ولی برای ناهار و شام باید از منو سفارش بدهید.

موقعیت جغرافیایی هتل : 65 کیلومتری جزیره قشم - روستای نقاشه - 9 کیلومتری فرودگاه بین المللی قشم

تور قشم زمستان 97
تور قشم دی 97
تور قشم بهمن 97
تور قشم اسفند 97



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: اقامتگاه بوم گردی خالو منصور قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل ایرمان قشم

هتل 4 ستاره ایرمان در سال 1396 افتتاح شده است و با 38 باب واحد اقامتی و امکانات رفاهی فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل یکی از هتل های بسیار شیک و مدرن جزیره قشم به حساب می آید. هتل در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری دارد.

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،سیستم تهویه هوا ، یخچال ، تلویزیون ، صندوق امانات ، کمد لباس ، حمام ، لوازم بهداشتی ، اینترنت ، مبلمان

امکانات هتل شامل : لابی ، میز پذیرش 24 ساعته ، رستوراکن ، کافی شاپ ، ترانسفر ، لاندری و خشکشویی ، صندوق امانات ، نمازخانه، خدمات گشت شهری

رستوران هتل ایرمان قشم : شما عزیزان با اقامت در این هتل می توانید صبحانه خود را به صورت بوفه میل نمایید ، همچنین منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و دریایی می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا بازار بین المللی ستاره قشم: 3 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا درگهان: 24 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا بازار قدیم درگهان: 28 دقیقه با ماشین

فاصله  هتل تا فرودگاه: 48 دقیقه با ماشین



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایرمان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل رخسار قشم

هتل تک ستاره رخسار در چهار طبقه و 12 اتاق در حال خدمت رسانی به مسافران تور قشم می باشد. این هتل که یکی از اقامتگاه های لوکس و نوساز جزیره قشم است، بهترین موقعیت مکانی دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن تجاری جزیره از ویژگی های هتل می باشد و فاصله این هتل در کنار ساحل و اسکله بسیار کم است.

هتل رخسار قشم

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ، سیستم تهویه، مبلمان ، کمد لباس ، تجهیزات خانه داری ، حمام ، لوازم بهداشتی ، تلفن ، اینترنت ، یخچال ، تلویزیون

امکانات هتل شامل : پارکینگ ،لابی ،سوئیت ، سرویس فرنگی ، اینترنت در لابی

رستوران هتل رخسار : هتل فقدر رستوران می باشد

هتل رخسار قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : این هتل در کنار ساحل واسکله واقع شده است. فاصله این هتل تا مرکزشهر،بازار ها،مراکز تجاری حدود 5 دقیقه می باشد ودر محیطی آرام مجهز به آخرین استانداردهای هتلداری و با چشم اندازی زیبا واقع شده است.هتل در منطقه ای آرام و روبروی دریای خلیج فارس قرار دارد، از اینرو فضایی آرامش بخش را برای اقامت مسافران مهیا کرده است. تمامی اتاق ها مشرف به دریا می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل رخسار قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل بوتیک ایرمان قشم

هتل 4 ستاره ایرمان در سال 1396 فعالیت خود را در 5 طبقه و 38 واحد اقامتی استاندارد در خیابان پژوهش آغاز نمود ، ایرمان بعنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و به سبک سنتی در حال خدمت رسانی به مهمانان تور قشم می باشد. کارکنان این هتل شیک افرادی مجرب می باشند که به زبان انگلیسی مسلط هستند.

هتل بوتیک ایرمان قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :  روم سرویس ، دراور ،تلویزیون، تلویزیون در اتاق ، IPTV، آباژور، حمام ، صبحانه، چای ساز، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق،  یخچال،  آب رایگان،  دمپایی ،  رخت آویز،  صندوق امانات داخل اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش ، مبلمان ، کمد لباس

   هتل بوتیک ایرمان قشم

امگانات هتل شامل : لابی،  پارکینگ، کپسول آتش نشانی،  مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، آسانسور،  پذیرش 24 ساعته ، کافی شاپ، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی،  اتاق چمدان ، دستگاه واکس کفش ،خدمات تور ، خدمات خانه داری ،  اینترنت در لابی ،  شبکه پخش فیلم

رستوران بوتیک ایرمان : رستوران هتل با قابلیت پذیرایی از 150 نفر در حال خدمت رسانی به مهمانان می باشد.

هتل بوتیک ایرمان قشم

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا ساحل دریا : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا مراکز خرید پردیس ، سیتی سنتر : 1.6 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل بوتیک ایرمان قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آرتا قشم

هتل 3 ستاره آرتا در اواخر سال 1395 فعالیت خود را در 4 طبقه و 48 واحد استاندارد آغاز نمود، هتل در نوع خود جز هتل های خوب جزیره قشم می باشد. هتل آرتا در فاصله 500 متری از دریا واقع شده است به طوری که نمای دریا در برخی از اتاق ها و سوئیت ها قابل مشاهده است. دسترسی آسان به مراکز خرید سی تی سنتر 1 و سی تی سنتر 2 از مزایای اقامت در هتل سه ستاره آرتا قشم است. لازم به ذکر است بخش ورودی هتل دارای پله می باشد. کارمندان هتل افرادی با تجربه می باشند که آماده پذیرایی مهمانان تور قشم می باشد.

هتل آرتا قشم

امکانات اتاق های هتل شامل : روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه

امکانات هتل شامل : لابی  ، فتوکپی، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش،  سیستم اعلام حریق، آسانسور ،  فکس، فضای سبز،  صندوق امانات،  گشت نیم روزی، زمین تنیس، ترانسفر رفت با هزینه، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، نمازخانه، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته ، آتلیه ، کافی شاپ، کپسول آتش نشانی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس  ، گشت نیم روزی

هتل آرتا قشم

رستوران هتل آرتا قشم : رستوران هتل با ظرفیتی نزدیک به 200 نفر با منویی متنوع و کیفیت با آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا رستوران امیران : 49 کیلومتر

فاصله هتل تا خيابان شيخی : 96 کیلومتر



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرتا قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل پرشین گلف قشم

هتل 3 ستاره پرشین در جزيره هفتگانه قشم شهر درگهان با 5 طبقه 122 در حال فعالیت می باشد، از لحاظ موقعيت جغرافيايي هتل در بهترين نقطه مراکز تجاری درگهان که شامل مجتمع های تجاری دريا،دو دلفين، بازار قديم، بازار صدف، بازار مرواريد، بازار نور، بازار نگين و زيباترين مجتمع در دل همين مجتمع ها مجتمع تجاری اقامتی و سياحتی می باشد.

هتل پرشین گلف قشم

امکانات اتاق های هتل شامل :  صبحانه، تلفن در اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون در اتاق ،نوع قفل درب اتاق ، یخچال، تلویزیون، مبلمان ،حمام ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،اینترنت در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، آباژور،لوازم بهداشتی، رخت آویز، دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق ، سیستم گرمایش و سرمایش،کمد لباس

امکانات هتل شامل : لابی،پله اضطراری،چایخانه سنتی،پذیرش 24 ساعته ،سیستم اعلام حریق، آسانسور، فتوکپی،رستوران بام،  صندوق امانات ، فکس، کافی شاپ،  دستگاه واکس کفش، نمازخانه،  پرینتر، تاکسی سرویس،فروشگاه،  زنگ هشدار، روزنامه،کپسول آتش نشانی،  آژانس مسافرتی ،مرکز خرید

هتل پرشین گلف قشم

رستوران هتل پرشین گلف : رستوران هتل در طبقه سوم  آن واقع شده است و دارای 650 نفر ظرفیت می باشد مهمانان تور قشم با اقامت در این هتل می توانند صبحانه را به صورت بوفه در این رستوران میل نمایند.

موقعیت جغرافیایی هتل : 

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی قشم : 34 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان امام قلی خان : 28 کیلومتر

فاصله هتل تا خيابان شيخی : 35 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان شهرک گربه دان : 22 کیلومتر

تور قشم پاییز 97



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل پرشین گلف قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم,هتل سورینت قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل کاوان قشم,هتل مجید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

ژئو پارک جهانی قشم

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.تور قشم خرداد 95

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم تابستان 95امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

 

ژئو پارک

ژئو پارک

نیایشگاه ناهید قشم

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد.تور قشم خرداد 95نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگرانتور قشم تابستان 95 اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 

 

اسکله با سعیدو قشم

اسکله با سعیدو قشم در 144 کیلومتری شهر قرار دارد که برای دوران ساسانیان می باشد این اسکله از سنگ های بزرگ رودخانه ای و ملات گچ زنده ساخته شده است.تور قشم خرداد 95از این اسکله که دارای موقعیت مکانی خاصی است انگلیسی ها برای استقرار کشتی های جنگی خود استفاده می کردند. بسیاری از گردشگران در سفر تور قشم تابستان 95 خود از این اسکله تاریخی بازدید می کنند. اسکله با سعیدو قشم در حال حاضر به عنوان بندرگاه صیادی وابسته به اداره شیلات قشم استفاده می شود.


مسجد شیخ برخ قشم

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشدتور قشم خرداد 95 که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم تابستان 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم,ژئو پارک جهانی قشم,نیایشگاه ناهید قشم,مسجد شیخ برخ قشم,اسکله با سعیدو قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود . شما می توانید در سفر خود به قشم با تور قشم تعطیلات خرداد 95 در این هتل مجلل اقامت خوشی را تجربه کنید.

 


 

هتل خلیج فارس قشم  4 ستاره

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس قشم ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس قشم می باشد. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم , هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان پلاس قشم از هتل های خوب این جزیزه می باشد که به مرکز خرید سیتی سنتر , دریا , قلعه پرتغالی ها , پارک شهر ساحلی و... بسیار نزدیک است و تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به این مراکز تفریحی بروید. علاوه بر این اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران تور قشم آذر 94 نظیر تلویزیون ال سی دی , تلفن , یخچال , کتری برقی , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. از دیگر امکانات این هتل داشتن لابی شیک و کافی شاپیزیبا می باشد. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و خبره آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم پاییز 94 می باشد.

تور قشم هتل آپارتمان پلاس

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران  تور قشم دی 94 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم زمستان 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هترین هتل آپارتمان های قشم,هتل اپارتمان هاي قشم,لیست هتل آپارتمان های قشم,قیمت هتل آپارتمان های قشم,رزرو هتل اپارتمان های قشم, ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم  در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم ویژه تعطیلات دی 94  به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم آذر 94 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: تنگه عالی محمد قشم,از جاذبه های طبیعی و دیدنی جزیره قشم,جاذبه های طبیعی جزیره قشم,از جاذبه های طبیعی قشم, ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری برای گردشگران تورقشم است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافرانتور قشم پاییز 94 می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .



 


مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت قشم,قیمت هتل سورینت قشم,رزرو هتل سورینت قشم,افتتاح هتل سورینت قشم,هتل سورینت در قشم, ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

قلعه پرتغالی‌های قشم از لحاظ موقعیت مکانی در سمت شمال جزیره و در ساحل دریای خلیج فارس قرار گرفته است . گفته می شود که این قلعه به دستور دریانور پر تغالی به نام آلفونسو آلبركرك ساخته شده است . داستان از این قرار است که آلبوكرك جزاير  در دهانه خليج فارس را به تصرف خود در آورد و به بازرگانی دریایی بين هند و اروپا پرداخت. مسافران تور قشم دی 94می توانند از این آثار تاریخی بازدید کنند و با تاریخ این قسمت از ایران زمین آشنا شوند . پرتغالی ها در آن زمان به ساخت وسازهای زیادی پرداختند كه از آن جمله دژهاي هرمز ، قشم و لارك را می توان نام برد . قلعه قشم با مساحتي که بيش از 2 هزار متر مربع می باشد از سنگهاي آهكي و گچي با ملاط ساروج محلي ساخته شده و همچنین طي يك قرن نیز چندين بار استحكام بخشي و بازسازی شده است. این قلعه از جاذبه های مهم برای گردشگران تور قشم آذر 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: قلعه پرتغالی های قشم,قلعه پرتقالی ها قشم,قلعه پرتقالی های قشم,مکانهای تاریخی ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور قشم هتل کیمیا 4

هتل کیمیا 4 قشم آخرین هتل 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که به تازگی تاسیس شده و در میدان جهاد واقع شده است. این هتل در مقایسه با دیگر هتل های 3 ستاره بسیار مجهز است و دارای امکانات رفاهی مدرن و کاملی می باشد به همین دلیل در زمره بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. از دیگر مزیت های این هتل که توجه گردشگران تور قشم آبان 94 را به سوی خود جلب کرده است نزدیک بودن آن به مرکز شهر و فاصله 10 دقیقه ای آن تا مرکز خرید بزرگ خلیج فارس و بازار بین المللی ستاره قشم می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , تاکسی سرویس , لابی , آسانسور و... اشاره کرد.

تور قشم هتل کیمیا 4



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل کیمیا 4 قشم , هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یوسفی

تور قشم هتل کیمیا

هتل کیمیا 3 قشم یکی از هتل های 3 ستاره گروه کیمیا می باشد که متشکل از 24 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی , حمام , تلفن , یخچال , تلویزیون و... می باشد. از ویژگی های این هتل که می تواند برای گردشگران تور قشم مهر 94 مناسب باشد، فاصله 5 دقیقه ای آن تا مرکز شهر و بازار قدیم و مراکز تجاری می باشد. این هتل دارای محیطی آرام و دلنشین است و چشم انداز بی نظیری از جزیره زیبای قشم دارد که باعث می شود مسافران تور قشم مهر 94 با اقامت در این هتل سفری به یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور  قشم هتل کیمیا 3

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل کیمیا 3 قشم , هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , معرفی هتل کیمیا 3 قشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد